عباسی: امیدوارم استقلال صبا را شکست دهد/ چاره ای جز شکست پیکان نداریم

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: امیدوارم آبی پوشان پایتخت بتوانند با شکست صبا ما را به ماندن در لیگ برتر امیدوار کنند.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره نتیجه دیدار امروز صبا و استقلال تهران بیان کرد: با توجه به رقابت فشرده ای که بین ما و صبای قم برای بقا در لیگ برتر وجود دارد امیدوارم آبی پوشان پایتخت بتوانند با شکست صبا ما را به ماندن در لیگ برتر امیدوار کنند.
 
مالک باشگاه سیاه جامگان در پایان درباره دیدار حساس این تیم مقابل پیکان اظهار کرد: پنجشنبه دیداری حساس مقابل پیکان در مشهد پیش رو داریم و از همین جا از هواداران دو آتیشه مشهدی درخواست می کنم که تیم خود را تنها نگذارند و برای حمایت از سیاه جامگان به ورزشگاه بیایند و بازیکنان را مورد تشویق قرار دهند، چرا که ما چاره ای جز برد در این دیدار نداریم و شک نداشته باشید تیم ما فصل آینده در لیگ برتر حضور خواد داشت.

عباسی در مورد تساوی سیاه جامگان مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم که حضور هواداران خونگرم آبادانی موجب شده بود تا بازیکنان با انگیزه بیشتری در زمین بازی حضور پیدا کنند. عملکرد بازیکنان تیم در این دیدار رضایت بخش بود.
 
وی افزود: اشتباهات فردی باعث شد تا نتوانیم با دست پر از آبادان برگردیم و اگر بازیکنان مقداری در زدن ضربات نهایی بهتر عمل می کردند به راحتی می توانستیم برنده این دیدار شویم.
 
عباسی درباره عملکرد تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار گفت: بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان عملکرد بسیار خوبی در دیدار روز گذشته داشتند جدا از این موضوع این تیم از کادر فنی مجرب و کار کشته ای برخوردار است و من برای این تیم در دیدارهای آینده اش آرزوی موفقیت می کنم.
 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار