آذرپاد:استقلال تیم بسیار خطرناکی است/جالب نیست شربتی را بی تعصب خطاب کنیم

بازیکن تیم سیاه جامگان گفت: استقلال نشان داده که تیم بسیار خطرناکی است، اما ما هم تنها برای کسب نتیجه به تهران خواهیم رفت.

محسن آذر پاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد دیدار سیاه جامگان با استقلال در هفته 23 لیگ برتر بیان کرد:استقلال نشان داده که تیم بسیار خطرناک و قدرتمندی است اما ما هم قطعا برای کسب نتیجه به تهران خواهیم رفت و امیدواریم که دست پر به مشهد برگردیم.
 
وی افزود:دیدار سختی با استقلال پیش رو داریم، آنها تیم خوبی هستند اما معتقدم تیم ما آب‌دیده است و شرایطش خوب است و امیدوارم موفق از زمین بیرون بیاییم. استقلال تیمی مقتدر است که از کادر فنی خوبی برخوردار است و سرمربی این تیم به بازیکنان جوان فرصت بازی می‌دهد و همین موضوع بازی را برای ما سخت می کند.
 
آذر پاد در ادامه تصریح کرد:کاری به نتایج اخیر استقلال و جایگاه این تیم در جدول رقابت‌ها نداریم، این تیم همیشه خطرناک و قابل احترام است و به طورحتم برای پیروزی به میدان می‌آید. اعتقاد دارم در فوتبال ایران هیچ تیمی از پیش برنده نیست. جایگاه تیم‌ها نشان‌دهنده از پیش برنده یا بازنده بودن آنها نیست.بازی با شاگردان منصوریان خیلی سخت است،زیرا وی مربی باهوش و باتجربه‌ای است.
 
بازیکن تیم سیاه جامگان درباره شربتی گفت:متاسفانه نمی دانم چرا بعضی این حرف ها را مطرح می کنند، رضا شربتی یکی از بهترین بازیکنان ما در لیگ امسال بوده و بازی های خوبی را در خط دفاع برای تیم مان به نمایش گذاشته و جالب نیست چنین بازیکن متعصبی را بی تعصب خطاب کنیم.
 
آذرپاد در پایان درباره استعفای عزیزی و انتخاب میثاقیان به عنوان سرمربی این تیم تصریح کرد: من از استعفای عزیزی خیلی ناراحت شدم، او به همراه هاشمی‌نسب این مدتی که در سیاه جامگان حضور داشتند تمام تلاش شان را به کار بسته بودند تا بتوانند سیاه جامگان را به روزهای خوب گذشته اش بازگردانند اما انگار قسمت نبود چنین ماموریت سختی را با موفقیت به اتمام برسانند.
امیدوارم با حضور میثاقیان و کارنامه درخشانش بتوانیم شرایط مان را در جدول رده بندی بهبود ببخشیم.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار