هاشمی نسب:

بدشانسی دلیل ناکامی خداداد در سیاه جامگان بود/ بازیکنان "معرفتی" در سیاه جامگان ماندند

سرپرست پیشین تیم سیاه جامگان گفت: امیدوارم تغییر و تحولات به سود سیاه جامگان باشد، بدشانسی سبب شد نتوانیم در این تیم به نتایج دلخواه دست یابیم.

مهدی هاشمی نسب در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدایی خداداد عزیزی از سیاه جامگان اظهار داشت: هر آمدنی رفتنی دارد و در این مقطع احساس کردیم نمی‌توانیم کمکی به سیاه‌جامگان کنیم. شرایط کاری سخت شده بود و صحبت کردن درباره مشکلات فایده‌ای ندارد. اگر بازیکن این تیم بودم، راحت صحبت می‌کردم، اما اکنون بهتر است حرفی نزنم.

سرپرست مستعفی سیاه جامگان درمورد تاثیر تغییر و تحولات اخیر سیاه جامگان در آینده این تیم گفت: امیدوارم این تغییر و تحولات به سود سیاه جامگان باشد. بدشانسی سبب شد نتوانیم در این تیم به نتایج دلخواه دست یابیم. به هر حال حالا زمان خوبی برای حرف زدن نیست. تصمیم گرفتم در نخستین تجربه مربی گری ام، در سیاه جامگان به خداداد کمک کنم. 

وی افزود: درست است که در این مدت نتیجه نگرفتیم، اما از کیفیت فنی تیم راضی بودیم. بازیکنان با وجود مشکلات مالی فراوان تنها به دلیل مرام و معرفت در سیاه جامگان ماندند و در چنین شرایطی بدون تمرکز برای فرار از قعر جدول تلاش کردند.

سرپرست سابق تیم سیاه‌جامگان درباره پرداخت نشدن پول هتل محل اقامتش تصریح کرد: مسئولان باشگاه سیاه جامگان در آخرین لحظات حضورم در مشهد هزینه هتل را پرداخت کردند. امیدوارم دوستان در ادامه راه به خواسته‌های خودشان برسند.

وی ادامه داد: حضور میثاقیان به سیاه جامگان کمک می کند چرا که وی متخصص نجات تیم ها از سقوط به دسته پایین تر محسوب می شود و با کادر مجربی که در اختیار دارد می تواند سیاه جامگان را به روزهای خوب گذشته باز گرداند.

سرپرست تیم فوتبال سیاه جامگان در ادامه اظهار داشت: سیاه جامگان پتانسیل زیادی دارد و در صورت حمایت از سوی مسئولان می تواند سهمیه مشهد در لیگ برتر را حفظ کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
خدادا فقط سر و صدا گر خوبی هست....از فن مربیگری هیچی بلد نیست....
آخرین اخبار