شفیعی:شرایط ما در جدول سخت تر شد/ مرفاوی:کسب سه امتیاز،بازی را برای هر دو تیم سخت کرده بود

سرمربیان تیم های سیاه جامگان و صبای قم پس از پیروزی تیم صبا، صحبت های جالبی را در خصوص این مسابقه داشتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی شفیعی پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر صبا بیان کرد: به تیم حریف تبریک می‌گویم. امروز خوب بازی کردیم و مستحق باخت نبودیم. روز گذشته گفته بودم این بازی شش امتیازی است. صبا با این برد شرایطش بهتر از ما شد. از طرفی پدیده هم باخت و شرایط برای ما سخت‌تر شد. در بین تیم‌های قعر جدول تیم‌هایی مثل سایپا تشکیلاتی دارند و شرایطشان با سیاه جامگان و صبا فرق دارد. به هر حال بازی تمام شد و ما تمام تلاش‌مان را کردیم.

مربی سیاه جامگان افزود: عزیزی هم گفت که وقتی تیم به بحران رسید دیگر کمک کردن فایده ندارد. سال گذشته ما نبودیم اما مسئولان تنها در روز آخر دست به دست هم دادند که تیم هم بازی را برد و در لیگ ماند. نمی‌دانم چرا مسئولان مشهد دوست ندارند تیم داشته باشند. حداقل این است که وقتی تیم‌های مشهدی در لیگ بمانند، سایر تیم‌ها می‌توانند برای زیارت به مشهد بیایند.

مرفاوی: کسب سه امتیاز بازی را برای هر دو تیم سخت کرده بود

صمد مرفاوی پس از پیروزی 2 بر یک صبای قم مقابل سیاه‌جامگان بیان کرد: من پیش از بازی هم گفته بودم بازی سختی پیش‌رو داریم. حتی بازی با پرسپولیس را نگفته بودم خیلی سخت است، اما بازی با سیاه‌جامگان را گفتم که خیلی سخت است، چون هر دو تیم به پیروزی احتیاج داشتند و کسب سه امتیاز بازی را برای هر دو تیم سخت کرده بود.

وی افزود: بعد از بازی خوبی که هفته پیش مقابل ذوب‌آهن انجام دادیم من نگران این بودم که بچه‌ها فکر کنند که این هفته مقابل سیاه‌جامگان بازی آسانی را پیش رو دارند. به همین خاطر تا یک هفته اخیر روی مسائل روحی و روانی روی بازیکنان کار کردیم و شما دیدید که امروز ما بازی را خوب شروع کردیم، هر چند که در نیمه اول بازی متعادل شد، اما در بین دو نیمه با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم آنها خواسته‌های کادر فنی را به بهترین شکل برآورده کردند.

سرمربی صبای قم ادامه داد: هر دو گل‌مان را از جناح چپ به ثمر رساندیم. گل‌های ما شبیه به هم و تاکتیکی بود. بازیکنان ما می‌توانند روی مسائل تاکتیکی بیشتر کار کرده و بهتر عمل کنند. به هر حال بازی مقابل تیم‌هایی که در یک‌سوم زمین تجمع می‌کنند خیلی سخت است، اما بچه‌ها ما امروز با تلاش زیادی که داشتند توانستند برتری خود را دیکته کنند. هر چند که ما در میانه میدان چندان خوب عمل نکردیم و در کناره‌ها هم کمی افت کرده‌ایم. باید در بازی‌های آینده در این زمینه بهتر عمل کنیم.

مرفاوی عنوان کرد: اگر بازیکنان ما یک مقدار باهوش عمل می‌کردند حتی می‌توانستیم گل‌های خود را افزایش دهیم. ما در ارتباط بین هافبک و خط حمله چندان موفق عمل نکردیم، اما در کارهای دفاعی به مراتب بهتر بودیم. ما تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم و این روند را ادامه دهیم.

وی درباره اینکه چرا از میثم مجیدی که شرایط ایده‌آلی ندارد استفاده می‌کند، خاطر نشان کرد: به هر حال در بازی با پرسپولیس دیدید که ما در سمت چپ ضعف داشتیم، اما امروز هر دو گل خود را از جناح چپ به ثمر رساندیم و این نشان می‌دهد که حضور مجیدی مؤثر بوده است. شما باید به مجیدی فرصت دهید تا به شرایط ایده‌آل برسد. او در استقلال سه ماه بود که بازی نمی‌کرد و به همین خاطر نیاز به زمان دارد تا شرایط بهتری پیدا کند. امروز دیدید ما تغییراتی که در دفاع چپ دادیم، جواب داد و به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار