عباسی: محرومیت عزیزی در شکست سیاه جامگان تاثیرگذار بود/ به رای کمیته انضباطی اعتراض می کنیم

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت:شک نکنید محرومیت عزیزی یکی از مهمترین علت شکست ما در این دیدار بود.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست سیاه جامگان مقابل صبا قم بیان کرد:  با وجود شکست مقابل صبا، بازی خوبی مقابل این تیم انجام دادیم و موقعیت های زیادی داشتیم. به هر حال باید قبول کرد صبا نسبت به نیم فصل نخست تقویت شده و در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته است.
 
وی افزود: حس می کنم مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال علاقه ای ندارند سیاه جامگان در لیگ برتر بماند و از این لحاظ متاسف هستم. بدون هیچ دلیلی خداداد عزیزی، سرمربی ما را چهار بازی محروم کردند. به نظرم با استدلال مسئولان کمیته انضباطی خداداد می توانست تا پایان فصل محروم شود.
 
عباسی در ادامه خاطرنشان کرد: از تبعیض بین تیم های لیگ تاسف می خورم. شک نکنید اعلام محرومیت عزیزی تنها ساعاتی قبل از دیدار صبا و سیاه جامگان در شکست ما تاثیرگذار بود. البته خوشبختانه داوری این بازی مشکل خاصی نداشت و بازیکنان ما هم به جز چند اشتباه در بیشتر دقایق دیدار با صبا عملکرد قابل قبولی داشتند.
 
وی درباره دیدار بعدی سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: در نیم فصل دوم بازی های لیگ غیرقابل پیش بینی است. همان گونه که دیدید امروز ماشین سازی در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه سنگین سه بر صفر سپاهان را شکست داد. برهمین اساس ما هم با حمایت هواداران خود می توانیم تراکتورسازی را شکست دهیم.
 
مالک باشگاه سیاه جامگان درپایان درمورد این که آیا سیاه جامگان با این وضعیت در لیگ برتر می ماند یا خیر، گفت: هنوز 9 بازی تا پایان لیگ فرصت داریم. فاصله تیم ها در انتهای جدول به هم نزدیک است و احتمال سقوط هر تیمی وجود دارد اما تمام تلاش خود را برای حفظ سهمیه مشهد در لیگ برتر به کار می گیریم. 

با توجه به محرومیت چهار جلسه ای خداداد عزیزی از همراهی تیم در دیدارهای آینده سعی داریم ظرف چند روز آینده به صورت رسمی اعتراض مان را به این حکم اعلام کنیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار