دایی جزو اسطوره‌های فوتبال ایران است؛

آذرباد:همیشه بازی مقابل تیم‌های دایی سخت است/ امیدوارم در این بازی ما برنده از زمین بیرون بیاییم

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:همیشه بازی مقابل تیم‌های دایی سخت است،اما امیدوارم در این بازی ما برنده از زمین بیرون بیاییم.

آذرباد:همیشه بازی مقابل تیم‌های دایی سخت است/ امیدوارم در این بازی ما برنده از زمین بیرون بیاییممحسن آذرباد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار سیاه جامگان و نفت تهران بیان کرد:این بازی می‌تواند مهم ترین بازی فصل برای ما تا اینجای کار باشد. ما خودمان را آماده کرده‌ایم تا با یک بازی خوب به پیروزی برسیم. بازی خیلی سختی داریم. گفتن ندارد که نفت تیم بسیار خوبی است امسال هم در جام حذفی موفق بوده توانسته به فینال این رقابت ها راه یابد.

وی ادامه داد:بعد از بازی مقابل سپاهان و گرفتن یک امتیاز در مشهد، حالا خودمان را آماده بازی بعدی می‌کنیم ما میهمان هستیم و می‌دانیم که کار سختی مقابل نفت تهران خواهیم داشت.با این حال به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان در ادامه تصریح کرد:دایی جزو اسطوره‌های فوتبال ایران است و در هر تیمی که باشد انگیزه مضاعفی به شاگردانش تزریق می‌کند. همیشه بازی مقابل تیم‌های دایی سخت است، اما امیدوارم در این بازی ما برنده از زمین بیرون بیاییم تا شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

آذرباد در پایان عنوان کرد:همه چیز این بازی کاملا مشخص است و اصلا نظری نمی‌شود درباره این بازی داد. نفت همیشه به نظر من نفت است چون آنها تیم بسیار خوب و جزو بهترین ‌های ایران هستند به همین دلیل کار ما مشخص است. بازی در تهران برای هر تیمی سخت است. ما بازی بسیار سختی را مقابل زردپوشان تهرانی داریم اما تمام سعی ما این است که دست پر از تهران به مشهد برگردیم. خدا را شکر همه چیز خوب است. ما هم خوب تمرین کرده‌ایم و آماده هستیم با کمک خدای بزرگ اگر مشکل خاصی پیش نیاید و بچه‌ها خودشان باشند از نفت 3 امتیاز را بگیریم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار