مالک باشگاه سیاه جامگان:

بازی با فولاد 6 امتیازی است/ در لیگ برتر می‌مانیم

محمدرضا عباسی گفت: بازی با فولاد خوزستان 6 امتیازی است و امیدوارم با درایت کادرفنی و همت بازیکنان بتوانیم از این بازی سخت خارج از خانه، دست پر به مشهد برگردیم.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد بازی هفته نوزدهم سیاه جامگان مقابل فولاد خوزستان بیان کرد: دیدار با فولاد یک بازی معمولی است چرا که هفته‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است بازیکنان ما به این دیدار نگاهی عادی دارند. انگیزه آنها فقط به این خاطر است که می‌خواهند در جایگاه های میانه جدولی باقی بمانند و برای همین به دنبال سه امتیاز هستند.

وی ادامه داد: من نمی‌گویم این بازی سخت است چون خوشبختانه فوتبال ایران به شرایطی رسیده که دیگر بازی دشوار و آسان معنا ندارد. فاصله همه تیم ها با هم کم شده و همه بازی‌ها سخت است. این بازی هم مثل همه بازی‌های دیگر برای ما دشوار است. همان مقدار که حتما برای فولاد خوزستان هم بازی سختی خواهد بود.

عباسی اضافه کرد: خوشبختانه شرایط روحی تیم ما برای این بازی خیلی خوب است و بچه‌ها با انگیزه تمرین می‌کنند. شکست خارج از خانه در بازی قبلی باعث شده تا اعتماد به نفس بازیکنان ما برای این بازی بیشتر از گذشته شود. اما یکی از اصلی ترین ابزاری در دست ما انگیزه بالای بازیکنان مان برای این بازی است. بنابراین بازی با فولاد خوزستان 6 امتیازی است، امیدوارم با درایت کادرفنی و همت بازیکنان بتوانیم از این بازی سخت و دشوار خارج از خانه دست پر به مشهد برگردیم و شرمنده مردم خراسان و هواداران خوبمان نشویم.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره حامی مالی این تیم گفت: فعلا که هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و بعید هم می دانم که تا پایان لیگ شانزدهم یک حامی مالی خوب پیدا کنیم. اما این قول را به مردم مشهد می دهم که سال آینده با جذب حامیان قدرتمندتری وارد مسابقات لیگ برتر خواهیم شد.

وی درمورد پیش بینی اش از نتایج سیاه جامگان در ادامه لیگ برتر اظهار کرد: معتقدم باید بیشتر تلاش کنیم و با وجود بازیکنان باغیرتی که داریم حتماً در لیگ برتر می‌مانیم، حتی می توانیم در پایان لیگ شانزدهم با کسب رتبه تک رقمی به کارمان پایان دهیم.

عباسی در پایان با اشاره به عدم گلزنی مهاجمان این تیم تصریح کرد: سعی مان بر این است تا پیش از پایان لیگ نقل و انتقالات یک مهاجم 6 دانگ جذب کنیم تا بتواند در ادامه بازی های باقیمانده لیگ برتر کمک حال تیممان باشد.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار