مالک باشگاه سیاه جامگان:

موافق بیرون کشیدن تیم توسط عزیزی نبودم/ سیاه جامگان در لیگ غریب است

عباسی گفت: البته باید بگویم موافق بیرون کشیدن تیم توسط خداداد عزیزی نیستم، اما نباید فراموش کرد در این چند هفته اخیر داوری به ضرر ما بوده است.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد بیرون کشیدن تیم توسط خداداد عزیزی بیان کرد:وقتی عزیزی مشاهده کرد داور مسابقه یک پنالتی بی مورد را به نفع تیم فولاد خوزستان اعلام کرد و برای اینکه بتواند از حق تیم خود دفاع کند تصمیم گرفت بازیکنان را از زمین مسابقه خارج کند.

وی ادامه داد: البته باید بگویم موافق بیرون کشیدن تیم توسط خداداد عزیزی نیستم، اما نباید فراموش کرد در این چند هفته اخیر داوری به ضرر ما بوده است.با این تصمیمی که عزیزی اتخاذ کرد به نوعی اعتراضش را به صورت محترمانه به داور مسابقه نشان داد.

مالک باشگاه سیاه جامگان با اشاره به صحبت های زشت بختیار رحمانی در صفحات مجازی علیه خداداد عزیزی عنوان کرد: بهتر است بختیار رحمانی به جای صحبت کردن علیه خداداد و تیم سیاه جامگان در صفحات مجازی حواسش به کار خودش باشد و به چیزهایی که به وی مربوط نمی شود، دخالت نکند.

عباسی در پایان در پاسخ به این سوال که چه نظری درباره درگیری خداداد با خبرنگاران اهوازی دارد، چنین پاسخ داد: در جریان نیستم اما در صورتی که چنین اتفاقی رخ داده باشد برای خبرنگاران اصحاب رسانه خوزستانی متاسفم.توصیه من به آنها این است که به جای اینکه به زور متوسل شوند بهتر است به کارهای فرهنگی و نقد منصفانه بپردازند تا اینکه دنبال حاشیه باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۱۲:۲۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
در اینکه خداد یک بیشخصیت کامل است شکی نیست چون بارها و بارها ثابت کرده ولی آقای عباسی تو هم با این طرفداریت از این ............... کار را خراب تر کردی.دم نعیم گرم.امثال خدادا دایی قلعه نوعی را باید از این فوتبال دور کرد
آخرین اخبار