عسگری:دیدار با گسترش فولاد تحت هر شرایطی سخت است

مهاجم تیم سیاه جامگان گفت:بازی با گسترش فولاد تحت هر شرایطی سخت است،چرا که می توانند حریفان را به چالش بکشانند.

عباس عسگری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد دیدار سیاه جامگان مقابل گسترش فولاد در هفته بیستم لیگ برتر بیان داشت: به نظر من این مسابقه از بازی قبلی‌مان مقابل فولاد خوزستان سخت‌تر است. گسترش فولاد تیم فوق‌العاده خوبی است که می‌خواهد نتایج نه‌ چندان خوبش در 2 هفته‌ اخیر را جبران کند. از طرفی ما هم دنبال امتیاز گرفتن هستیم و تلاش می‌کنیم در زمین خودمان 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی ادامه داد:بازی با گسترش فولاد تحت هر شرایطی سخت است،از طرفی یک مربی فوق‌العاده را بالای سر خود دارد،که می تواند در هر بازی حریفانش را به چالش بکشاند.
 
مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان در ادامه تصریح کرد:بازی کردن مقابل تماشاگران یک لذت خاصی دارد و با توجه به اینکه گسترش فولاد در رده های بالای جدول حضور دارد به طور حتم برای کسب 3 امتیاز مقابل ما قرار می گیرد. به اعتقاد من این بازی یک مسابقه ۶ امتیازی دیگر است که ما هم باید حتما از این رقابت نتیجه بگیریم. همان طوری که بچه‌ها فعل خواستن را در بازی با فولاد خوزستان صرف کردند انشااله در این بازی نیز نتیجه خوبی کسب کنیم و خودمان را به رده های میانی جدول نزدیک کنیم.

عسگری با اشاره به هدف سیاه جامگان برای ماندن در لیگ برتر گفت:با توجه به پتانسیل بالایی که در بازیکنان تیم ما وجود دارد،شک نکنید سیاه جامگان در لیگ برتر خواهد ماند.

وی درپایان درمورد عملکردش در این تیم عنوان کرد: تمام سعی و تلاشم این است که بتوانم در هفته های پایانی لیگ برتر برای سیاه جامگان بازی های به مراتب بهتری را ارائه دهم و بتوانم برای تیمم مفید واقع شوم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار