هاشمی نسب:

خداداد حق دارد از داوری گله مند باشد/ خواهشم از داوران، رعایت عدالت است

سرپرست تیم سیاه جامگان گفت: بضاعت تیم ما با دیگر تیم های لیگ قابل قیاس نیست، ما سخت در تلاشیم تا مانع سقوط تیممان به لیگ دسته اول شویم.

مهدی هاشمی نسب در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد بازی تیم سیاه جامگان مقابل فولاد خوزستان بیان داشت: بازی خوبی را مقابل فولاد خوزستان انجام دادیم و اگر با تمرکز بیشتری بازی می‌کردیم، می‌توانستیم شاگردان سعداوی را با اختلاف 2 گل شکست دهیم.

وی ادامه داد: متاسفانه اشتباهات داوری که سهوی هستند ،هم برای تیم ما و هم برای دیگر تیم های لیگ برتر رخ می دهد اما داور بازی با قضاوت نامناسب خود باعث شد گل صحیح تیم ما مردود و از طرفی یک پنالتی نا عادلانه به ضرر تیم ما اعلام شود، به هر حال به خداداد حق می دهم که از داوری های ضعیفی در بازی های سیاه جامگان گله مند باشد.


هاشمی نسب درادامه گفت: من از داوران خواهش می‌کنم که عدالت را رعایت کنند؛ ما به دنبال این نیستیم که داوری به نفع ما سوت بزند و تلاش می‌کنیم که حداقل امتیاز را از بازی های بیرون از خانه بگیریم، به خصوص از تیم هایی که وضعیت مالی خوبی نسبت به ما دارند، ما به حداقل امتیازات هم قانع هستیم. شاید کسب همین امتیازات منجر شود تا بتوانیم از پایین جدول به رده های میانی صعود کنیم. اما متاسفانه همین یک امتیاز را هم از ما دریغ می کنند، خواسته ام از کمیته داوران این است که در هفته های پایانی لیگ برتر، داوران با تجربه تری را انتخاب کنند تا حق هیچ باشگاهی دیگر پایمال نشود.

سرپرست تیم فوتبال سیاه جامگان در ادامه تاکید کرد: بضاعت و توان تیم ما با دیگر تیم های لیگ برتری قابل قیاس نیست، بازیکنان ما سخت در تلاشند تا بتوانند با جمع کردن امتیازات کافی در ادامه فصل مانع سقوط تیممان به لیگ پایین تر شوند و معتقدم درگیری های پیش آمده در این دیدار به دلیل نحوه قضاوت داوری است. 

وی درمورد بیانیه بختیار رحمانی و سایر بازیکنان فولاد درباره خداداد عزیزی این چنین گفت: به هر حال این نفرات از بازیکنان بزرگ فوتبال کشورمان محسوب می شوند و با توجه به اینکه پیش از حضور در فولاد در تیم های سرخابی پایتخت بازی کرده اند، حق دارند درباره خداداد و عملکردش اظهار نظر کنند.

سرپرست تیم فوتبال سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که بازی با گسترش فولاد را چطور ارزیابی می کند، گفت: بازی با شاگردان کمالوند همیشه سخت بوده، با چنگ و دندان تلاش می کنیم که سیاه جامگان را در لیگ برتر نگه داریم. امیدوارم در این دیدار با حضور تماشاگرانمان بتوانیم تیم گسترش فولاد را شکست دهیم تا با پیروزی در این دیدار شرایطمان را در جدول رده بندی لیگ برتر ارتقاء دهیم.

هاشمی نسب درمورد بیرون کشیدن تیم از زمین بازی توسط خداداد عزیزی اظهار داشت: وقتی که توپ به دست بازیکن ما برخورد نکرده و تمام کارشناسان داوری هم این موضوع را تائید می کنند، خداداد هم صلاح دید بازیکنان را بیرون بکشد تا بیشتر از این حقمان ضایع نشود.

سرپرست تیم فوتبال سیاه جامگان در پایان درباره درگیری خداداد با خبرنگاران خوزستانی گفت: در آنجا حضور نداشتم و نمی توانم اظهار نظر قطعی کنم اما بعید می دانم خداداد چنین کاری انجام داده باشد. در حال حاضر تیم ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و تنها یک جبهه نیست که بخواهیم که با آن بجنگیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار