عسگری:محکوم به شکست صنعت نفت هستیم/رتبه 15 مناسب سیاه جامگان نیست

مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:اگر بخواهیم شرایط مان را در جدول رده بندی بهتر کنیم محکوم به پیروزی در بازی روز جمعه هستیم.

عباس عسگری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره دیدار سیاه جامگان مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد:کریمی مربی خوبی است و می بینیم که صنعت نفت آبادان سازماندهی بهتری یافته است. بازی دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت،اما آماده ایم برای کسب 3 امتیاز بازی با جان و دل بازی کنیم.

وی افزود: بازی‌های صنعت نفت آبادان را دنبال می‌کنم و می‌دانم تیم بسیار قوی است.مطمئنم در جدول شرایط بهتری پیدا خواهند کرد.ما بازی سختی مقابل زرد پوشان آبادانی داریم.این تیم هوداران زیادی دارد.ما هم امیدواریم در حضور هواداران پرشمار این تیم به نتیجه مناسبی دست یابیم.

عسگری در ادامه تصریح کرد:با توجه به اینکه ما در جدول جایگاه مناسب و شایسته خودمان را نداریم به همین دلیل اگر بخواهیم شرایط را بهتر کنیم محکوم به پیروزی در بازی روز جمعه هستیم. برای اینکه سه امتیاز هفته قبل به ما کمک کند محکوم به برد هستیم هر چند که احترام زیادی به تیم صنعت نفت و کادر فنی‌ آن می‌گذارم. به هر حال این خواسته ماست اما در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. معتقدم که دیدار روز جمعه یک بازی شش امتیازی و حتی بیشتر است.

مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان درباره عملکردش در این تیم گفت:درست از روز اولی که به این تیم آمدم با خودم عهد بستم که بتوانم گلزن موفقی برای تیمم باشم و خوشبختانه در دیدارهایی که با صلاح دید کادر فنی به میدان رفته ام تا حدود زیادی موفق بوده ام و امیدوارم این روند در دیدارهای بعدی هم ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد موفق میثاقیان در این تیم تصریح کرد:میثاقیان یکی از مربیان با تجربه لیگ برتر است و در این 5 دیدئاری که عهده دار مسئولیت تیم بوده است از لحاظ انگیزشی تاثیر به سزایی در بازیکنان بوجود اورده است و اگر وی یک مقداری زودتر به تیم ما می پیوست حتی می توانستیم به کسب رده های بالایی جدول امیدوار باشیم. به هر حال امیدوارم در چند دیدار باقیمانده با کسب امتیازات لازم سهمیه استان خراسان را در لیگ حفظ کنیم.

عسگری در پایان اظهار داشت:خوشبختانه در این یک ماه اخیر مبالغ مناسبی از سوی مددیران باشگاه به بازیکنان تعلق گرفته است و همین موضوع می تواند یک رویکردی مثبت برای آینده سیاه جامگان باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.