مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان:

هدف ما پیروزی در دربی مشهد است

عباس عسگری گفت: دربی مشهد مانند تمام دربی های دیگر شرایط خاصی دارد و 2 تیم شانس یکسانی برای پیروزی در این بازی دارند.

 عباس عسگری مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار سیاه جامگان و پدیده در هفته هفدهم لیگ برتر، بیان کرد: دربی مشهد هم مانند تمام دربی های دیگر شرایط خاص خود را دارد و نمی توان آن را پیش بینی کرد. هرچند شانس 2 تیم برای پیروزی در این بازی یکسان است اما تمام بازیکنان سیاه جامگان برای برد به مصاف حریف می روند.
 
وی درمورد مشکلات مالی باشگاه سیاه جامگان گفت: مسئولان باشگاه قول داده اند تا هفته دیگر بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند.
 
عسگری درباره بازیکنان جدید سیاه جامگان بیان کرد: میلاد میداوودی، عباس مرداسی، وحید عسگری، محسن آذرپاد، کیانی مقدم، سالار افراسیابی بازیکن با کیفیتی هستند که به ترکیب تیم ما اضافه شده اند و می توانند در نیم فصل دوم به سیاه جامگان کمک کنند.
 
وی درمورد رتبه شاگردان خداداد عزیزی در پایان فصل، اظهار داشت: با توجه به این که تمام تیم های لیگ کیفیت خوبی دارند، کار سختی پیش رو داریم اما شک نکنید سیاه جامگان در لیگ برتر می ماند.
 
مهاجم تیم سیاه جامگان درباره عملکرد خود و همچنین حمایت نشدن باشگاه سیاه جامگان از سوی مسئولان استان خراسان رضوی تصریح کرد: از عملکردم تا پایان هفته شانزدهم راضی هستم. سعی می کنم به همین روند تداوم دهم و برای کسب نتایج خوب به سیاه جامگان کمک کنم. تیم ما در حال حاضر سرمربی و کادرفنی خوبی هم دارد و اگر مشکلات مالی حل شود، دست آن ها بازتر می شود. البته مشکل اصلی فوتبال مشهد این است که مسئولان شهر و استان خراسان رضوی هیچ علاقه ای به سیاه جامگان و پدیده ندارند و هیچ حمایتی از این 2 تیم نمی کنند. تاکنون هیچ کاری برای تیم های مشهدی انجام نداده اند. حیف است این تیم ها از لیگ برتر کنار بروند. بنابراین مسئولان باید به داد تیم های شهر خود برسند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار