عزیزی:سقف قرارداد ما 400 میلیون است/حسینی:در زدن ضربات آخر کمی مشکل داشتیم

سرمربیان تیم های تراکتورسازی و پدیده،پس از کسب نتیجه یک بر یک مقابل یکدیگر،نظرات جالبی درخصوص این مسابقه داشتند.

عزیزی:سقف قرارداد ما 400 میلیون است/حسینی:  در زدن ضربات آخر کمی مشکل داشتیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،خداداد عزیزی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در اصفهان بیان کرد:بازی خارج از خانه برایمان سخت است. ذوب آهن جزو تیم‌های خوب فوتبال ایران است. بیش از چهار پنج سال است که ذوب آهن شرایط خوبی دارد. این تیم از امکانات خوبی برخوردار است. در درجه اول نمی‌خواستیم گل بخوریم. بازی را درنیمه اول کنترل کردیم. روی یک اشتباه گل خوردیم. ذوب آهن از اشتباهات به خوبی استفاده می‌کند و ما بازنده شدیم.

وی افزود: تصمیم گرفتم در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبت نکنم. طلبکاری جزوی از فوتبال ما است. فوتبال ما یا باید دولتی شود یا خصوصی. 30 درصد باشگاه‌های ایرانی خصوصی هستند. ما یک تیم خصوصی هستیم که چیزی نداریم. ذوب آهن، پرسپولیس و استقلال و ... از طرف دولت تغذیه می‌شوند. این مشکلات بوده و هست فوتبال ما یا باید کاملا خصوصی شود یا اینکه به طور کامل دولتی شود و الا این مشکلات همیشه وجود خواهد داشت. وقتی نمی‌توانیم خصوصی شویم مثل قدیم‌ها تمام تیم‌ها دولتی شوند الان دو تیم خصوصی در مشهد داریم که هر دو تیم با مشکلات مالی روبرو هستند. باید کارشناسان در این مورد صحبت کنند. سقف قرارداد ما 400 میلیون است که در نیم فصل چند نفر را رد کردیم. پول نداریم. شما تیم‌های دولتی را نگاه کنید با یک بازیکن یک ونیم یا دو و نیم فصل قرارداد بستند و به او 2 یا 2/5 میلیارد پول دادند.

سرمربی سیاه‌جامگان در ادامه خاطرنشان کرد: طبیعی است که ذوب آهن در خانه خود ما را تحت فشار بگذارد. برخی از موقعیت‌های آنها هم گل نشد. وقتی بازیکن حریف تک به تک می‌شود این مسئله 50-50 است گلرما بد کار نکرد. ذوب آهن در نیمه اول یک موقعیت صد درصد داشت و در نیمه دوم تنها 2 موقعیت صد در صد داشتند. این مسئله هم طبیعی است. شاید اگر بازی در مشهد بود شرایط فرق می‌کرد بعد از گل اول جلوتر آمدیم.

عزیزی در مورد مشکل نام سیاه‌جامگان، گفت: اسم تیم ما در کل ایران مشکل ندارد و فقط در مشهد این مشکل را داریم فقط در شهر خودمان برایمان این مسئله مشکل‌ساز است. در اصفهان و تبریز و ... همه تیم‌ها هوای هم را دارند اما در شهر ما مشکلاتی وجود دارد. گفتند اسم تیم را باید عوض کنیم باشگاه نام اف سی مشهد را گذاشت که بازهم گفتند مشکل دارد. هر اسمی بگذاریم مشکلاتی به وجود می‌آید.

سرمربی سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که چه نظری در مورد اردو‌های تیم ملی دارد و آیا برگزاری این اردوها در تاریخی غیر از فیفا دی درست است، اظهار داشت: مهدوی‌کیا هم این حرف را زد. اگر ذوب آهن بخواهد بازیکنی در اختیار تیم ملی بگذارد باید چهار روز قبل از بازی رسمی باشد. بیشتر از این تاریخ اجباری وجود ندارد. بازی تیم ملی باید در فیفا دی باشد. در فوتبال ایران 20-30 روز بازیکن در اختیار قرار می‌گیرد. وقتی از اول این مسئله را پذیرفتیم جنگ و دعوا دیگر منطقی نیست. اینکه یک سری از خواسته‌ها غیر منطقی است را قبول دارم. چرا بازیکن باید برود یک نمونه احسان پهلوان بود که مصدوم شد. اگر مصدومیت در بازی رسمی بود ایرادی نداشت اما اینکه باشگاهی برای یک اردوی تدارکاتی بازیکن از دست برود خوب نیست. در مورد استعفای کی‌روش نظری ندارم. موافقت با این استفعا در این مقطع کار درستی نبود.

وی در مورد اینکه باشگاه ذوب آهن به سیاه‌جامگان زمین داد، گفت: آذری از دوستان خوب ما است. به ما در هیچ شهری زمین ندادند اما آذری با ما تماس گرفت و گفت اگر لازم است زمین در اختیار شما قرار دهیم. اگر تیمی به مشهد بیاید ما زمین نمی‌دهیم و حتی شاید انها را کتک هم بزنیم. از باشگاه ذوب آهن تشکر می‌کنم فکر می‌کنم برای تیم‌های دیگر هم این اتفاق می‌افتد. حتما سپاهان هم همین‌طور است هر دو تیم اصفهانی مشکل مالی، مدیریتی و سخت‌افزاری ندارند. یکی از دلایل جایگاه خوب این دو تیم در فوتبال ایران ثبات مدیریتی است. مدیریت خیلی مهم است. آقایان فقط می‌گویند فوتبالیست اما مدیران خیلی مهم هستند.


عزیزی:سقف قرارداد ما 400 میلیون است/حسینی:  در زدن ضربات آخر کمی مشکل داشتیممجتبی حسینی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سیاه‌جامگان بیان کرد: با توجه به اینکه بازی‌های مدتی تعطیل بود گفتیم شاید به مشکل بخوریم. در ضربات آخر کمی مشکل داشتیم. خوشبختانه با وجود اینکه موقعیت‌های زیادی داشتیم یک گل زدیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.

وی افزود: این قدر که بچه های تیم موقعیت خراب کردند، فکر می کنم اگر تبریزی هم در میدان بود او هم مثل بقیه موقعیت از دست می داد.

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: از این لحاظ خوشحال هستیم که می توانیم خلق موقعیت کنیم. درست کردن موقعیت حاصل زحمات این نفرات است.

حسینی بیان داشت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. امیدوارم که بچه ها در ادامه بهتر کار کنند. فکر می کنم تمام تیمهای بزرگ ایران این مشکل را دارند. همیشه مهاجمان بیشترین قراردادها را دارند و جذب آن ها سخت تر است اما فکر می کنم با همین نفرات می توانیم در آسیا هم به خوبی نتیجه بگیریم.

وی درباره جذب بازیکنان جدید برای ذوب آهن گفت: باشگاه با عطایا کاپیتان الانصار لبنان صحبت کرده است. این بازیکن توانایی بازی در چند جای زمین را دارد و امیدواریم که بتوانیم وی را به خدمت بگیریم.

سرمربی ذوب آهن در پایان درباره اختلافات مربیان باشگاهی و تیم ملی خاطر نشان کرد:از این قضیه خیلی گذشته است و خیلی ها در این باره صحبت کرده اند و بهتر است من در این باره صحبتی نکنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار