مالک تیم سیاه جامگان:

خداداد جو مثبتی در سیاه جامگان ایجاد کرده است

عباسی گفت: از زمانی که خداداد به سیاه جامگان آمده است، از لحاظ روحی و روانی شرایط تیم نسبت به گذشته بهتر شده است.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص عملکرد خداداد عزیزی در این تیم بیان کرد: از زمانی که خداداد به عنوان مدیرفنی تیم سیاه جامگان منصوب شده است، از لحاظ روحی و روانی شرایط تیم نسبت به گذشته بهتر شده است و باید بگویم از عملکرد خداداد در این چند وقت رضایت کامل داریم.امیدوارم در نیم فصل دوم با حضور او بتوانیم نتایج بهتری را نسبت به نیم فصل نخست کسب کنیم و در پایان جایگاه مناسبی را در لیگ شانزدهم بدست آوردیم.

وی درباره بازی هفته پایانی سیاه جامگان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بیان کرد: مقابل پرسپولیس بازی سختی داریم، با این حال تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم. امیدوارم بازیکنان لیاقت نشان بدهند تا بازی خوبی را ارائه دهیم و در پایان با دست پر تهران را ترک کنیم، زیرا برای اینکه در نیم فصل دوم بتوانیم به جایگاه مناسبی دست پیدا کنیم می بایست امتیازات کامل را در ادامه لیگ بدست آوریم.

مالک سیاه جامگان ادامه داد: تیم پرسپولیس بازیکنان جوان و سرعتی زیادی دارد و اگر بچه های تیم پا به پای آنان ندوند گذر از این تیم سخت خواهد شد.پرسپولیس یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است و امیدوارم فارغ از هر نتیجه، بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

عباسی درباره اینکه چرا ورزشگاه امام رضا دراختیار تیم های استان خراسان قرارداده نمی شود تا بازی های شان را در آنجا برگزار کنند،تصریح کرد: این را باید از مسئولان استان پرسید که چرا اجازه برگزاری بازی در استادیوم امام رضا را نمی دهند،ازطرفی با توجه به فصل زمستان و دور بودن مسافت ورزشگاه ثامن تماشاگران ترجیح می دهند به جای حضور در استادیوم از پای گیرنده های تلویزیونی بازی تیم محبوب شان را پیگیری کنند. امیدوارم مسئولان استان مساعدتی به خر ج دهند تا ما هم مانند سایر تیم های شهرستانی بتوانیم دیدارهای مان را با حضور پر شور تماشاگران برگزار کنیم.

وی درخصوص اینکه بالاخره قرار است با چه نامی در مسابقات حضور پیداکند،گفت: تاکنون به هیچ نتیجه قطعی دست نیافته ایم اما فعلا با همان نام سیاه جامگان در مسابقات حضور پیدا می کنیم.

عباسی در پایان با اشاره به بازی درخشان تیم سیاه جامگان مقابل ماشین سازی در هفته چهاردهم لیگ برتر خاطر نشان کرد: بازی سخت و پرفشاری را مقابل این تیم متحمل شدیم،اما خدا را شکر بازیکنان توانستند برنامه های کادر فنی را در زمین مسابقه به نحو احسن پیگیری کنند و در پایان با ارائه یک بازی بهتر توانستیم سه امتیاز مسابقه را از آن خودمان کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار