پشت پرده سکه باران مشهدی ها در دربی

متاسفانه روز گذشته با خبر شدیم در ضیافت مشهدی ها با فوتبالیست های لیگ برتری شهردار قول سکه باران مشهدی ها در بازی دربی امروز را داده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، شهردار مشهد در اقدامی عجیب و قابل تامل ، دیروز و در آستانه دربی مشهد ، اعضای دو تیم پدیده و سیاه جامگان را به ضیافت ناهار دعوت کرد و در این ضیافت جوایز جالبی را برای این مسابقه در نظر گرفت.

بر این اساس به تیم برنده 50 سکه اعطا می شود. البته جایزه جالتر هم وجوددارد. به زننده گل نخست مسابقه یک سکه از طرف شهردار داده می شود.

گفته می شود با توجه به نزدیک بودن انتخابات شورای شهر ، این برنامه ای تبلیغاتی است که برای این مسابقه تدارک دیدند و با استفاده از دو تیم لیگ برتری مشهد ، برخی اهداف انتخاباتی دنبال می شود.

همه از مشکلات زیاد دو باشگاه مشهدی باخبرند و اینکه هر دو تیم وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و در رتبه های پایین جدول همسایه هستند اما مسئولان استان خراسان توجهی به این دو تیم ندارند . این سکه باران یا نهار مشترک بعید است دردی از این دو تیم دوا کند و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

بهتر از مسئولان شهر یا استان به جای شوی تبلیغاتی ، به فکر حل مشکلات این دو تیم باشند تا در پایان فصل هر دو نماینده مشهد دست در دست هم به دسته پایین تر سقوط نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار