قزوین؛

تاکید بر بیان مشکلات در سفر هیات دولت به قزوین

امام جمعه موقت قزوین گفت : مسئولان مشکلات استان را در جریان سفر رییس جمهور به قزوین ، مد نظر قرار دهند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام قابل در خطبه های  نماز جمعه این هفته ضمن تاکید بر وحدت افزود : مسئولان مشکلاتی را که  کشاورزان ،  کارخانه جات ،اصناف ، بازاریان و جوانان را در تنگنا قرار داده است را در جریان سفر رییس جمهور به استان مطرح کنند  .

وی با اشاره به ظرفیت های کشاورزی ، اقتصادی و علمی استان اظهار امیدواری کرد که این سفر برای مردم استان مایه خیر و برکت  و برای کشورمان مایه وحدت باشد .

حجت الاسلام  قابل در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت:  هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها و ایثار کسانی است که از جان با ارزش خود گذشتند تا اسلام و نظام بماند و همه وظیفه داریم دستاوردهای این دوران را به نسل آینده منتقل کنیم.

خطیب جمعه قزوین یادآورشد: دفاع مقدس موجب شد امروز دشمنان جرات نکنند تا به کشور قدرتمند ما تجاوز کنند و ما نیز قدردان این نعمت الهی هستیم و با همه توان از آن حفاظت خواهیم کرد.

وی گفت: رهبری با تاکید بر تقویت بنیه دفاعی کشور جلوی زمزمه های شومی که می خواستند مطرح کنند دیگر نیازی به تقویت توان نظامی و دفاعی نیست را گرفتند و امیدواریم کسانی که دچار فراموشی شده اند عبرت بگیرند و از این فکر غلط و خطرناک دست بردارند و آگاه شوند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به  جنایت های آل سعود گفت: در بحرین که حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و ۸۰۰ هزار نفر آن شیعه هستند غاصبان آل سعود و یک اقلیت دست نشانده با منحل کردن حزب الوفاق اوج رذالت و تضییع حقوق شیعیان را نشان داده اند اما هیچ سازمان مدافع حقوق بشر این حرکت را محکوم نکرده است.

حجت الاسلام قابل در ادامه به سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و اظهارداشت: داشتن آمار دقیق از بخش های مختلف کشور می تواند در تصمیم گیری مسئولان بسیار موثر باشد لذا از مردم درخواست می کنیم با ماموران سرشماری همکاری کنند و اطلاعات درست را ارائه دهند.

خطیب جمعه قزوین با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: از فردا ۱۳ میلیون دانش آموز تحصیل علم و دانش را آغاز خواهند کرد و از معلمان انتظار داریم از این امانات الهی بخوبی نگهداری کنند و در تعلیم صحیح آنها بکوشند.

وی اضافه کرد: معلمان لازم است ضمن شناسایی استعدادهای جوان و نوجوان نسبت به تربیت معنوی دانش آموزان هم همت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار