قزوین؛

تاکید بر بررسی قراداهای نفتی در مجلس

امام جمعه قزوین از نمایندگان مجلس خواست قراردادهای نفتی را بررسی کنند تا خسارتی به مردم نرسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمبن عابدینی گفت: دشمنان ماجرایی مانند قرار دادهای مشکوک و شتاب زده نفتی را برای ما پیش بینی کرده اند که خسارت هایی را برای اقتصاد مردم وحیثیت انقلاب به وجود می آورد .

تاکید بر بررسی قراداهای نفتی در مجلس

وی از نمایندگان مجلس خواست این موضوع را طوری پیگری کنند که خسارتی برای ملت نداشته باشد .

امام جمعه قزوین با اشاره به برجام گفت : آخرین تجربه تلخ بد عهدی و پیمان شکنی دشمن قصه پر غصه برجام بود .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در نماز جمعه این هفته افزود : تجربه های مکرر تاریخ معاصر گواه خیانت ، دروغ ، نفاق و بدعهدی های دشمنان اسلام است که آخرین تجربه تلخ ما از این پیمان شکنی موضوع برجام بود .

نماینده ولی فقیه در استان گفت : تمام کسانی که برای برجام دست و پا می زدند و به دشمنان اعتماد کردند حالا امروز در پیشگاه مردم و خدا شرمسار هستند .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت : کسانی که بصیرت داشتند ، گفتند که نه تنها در برجام چیزی نصیب ما نشد بلکه دشمن بعضی چیزها را هم از ما ربود .

وی با اشاره به روز 17 دشهریور گفت : در این روز سربازان رژیم شاهنشاهی مردم را نشانه گرفتند و با گلوله به خاک و خون کشیدند و این اوج ظلم رژیم دست نشانده آمریکا است  .

امام جمعه قزوین به سالروز مبارزه با استعمار انگلیس و شهادت رئیسعلی دلاوری اشاره کرد و گفت : بعضی از افراد فریب دشمن را خورده اند و می گویند دیگر اسم دشمن را نیاورید.

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به آیه قرآن افزود : دشمن همیشه هست وباید با آن جنگید فقط جنگ درونی است که باید تبدیل به وحدت شود .

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به ظلم عربستان به زائران خدا در روز عید قربان گفت : آنها در مقابل خدا ایستاده اند و این باعث شده که امسال زائران ایرانی در آنجا حضور نداشته باشند .

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه با اشاره به سالروز ازدواج خضرت علی (ع ) و حضرت فاطمه  افزود : باید زندگی این زوج را از لحاظ مهریه ، روابط انسانی ، اقتصاد ،تکریم خانواده و فرزندان الگو قرار داد .

امام جمعه قزوین اضافه کرد : ورود فضای مجازی و ماهواره ها در خانواده باعث تاخیر در ازدواج و سست شدنه بنیان خانواده شده است .

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ضمن تسلیت  شهادت امام جواد (ع) به احادیثی از این امام اشاره کرد و گفت : امر به معروف و نهی از منکر دو مخلوق از مخلوقات خداوند هستند و هرکس منکر را تقویت کند و معروف را سبک شمارد خداوند او را خوار می کند .

انتهای پیام/


برچسب ها: تاکید ، بررسی ، قرارداد ، نفتی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.