قزوین؛

برکناری بعضی از عاملان حقوق نجومی به معنای مجازات نیست

امام جمعه قزوین گفت : بعد از دستبردهای نجومی به بیت المال تا کنون کسی این افراد را مجازات نکرده است اگر چه برخی از آنان برکنار شده اند اما این به معنای مجازات نیست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در نماز جمعه این هفته افزود : وقتی چنین اتفاقی رخ می دهد اعتبار دولت از بین می رود و اعتماد مردم هم ازآن سلب می شود .

برکناری بعضی از عاملان حقوق نجومی به معنای مجازات نیست

وی اضافه کرد : باید افرادی که به اموال دولت دست درازی کردند مجازات شوند تا این آسیب تبدیل به یک فرصت شود .

امام جمعه ی قزوین به نمایش فصل شیدایی هم اشاره کرد گفت :در برخی از شب ها   23 تا 27 هزار نفر  از آن دیدن کردند و با صرفه جویی در هزینه ها اجرا شد.

وی با اشاره به هفته ی دولت و گرامی داشت و یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر ابراز امیدواری کرد که خداوند به همه دولتمردان توفیق دهد تا بر اساس ایمان و تقوا کار کنند .

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی به اظهار نگرانی جان کری وزیر امور خارجه امریکا درباره افزایش برد موشک های ایرانی اشاره کرد و گفت : وجود موشک برای این است که دشمن احساس وحشت و ناامنی کند و دوستان و مردم ایران دلگرم شوند .

امام جمعه  قزوین در ادامه  با اشاره به روز بانکداری اسلامی گفت : امیدواریم که ربا در همه جا برچیده شود و مردم طعم شیرین  معاملات حلال را بچشند چرا که خیلی از بی برکتی ها ریشه اش در حرام خوری است .

استاندار قزوین هم  در سخنرانی پیش از خطبه ها گفت : درهفته دولت  871 پروژه با  هزار و 30 میلیارد تومان هزینه به بهره برداری می رسد .

فریدون همتی افزود : با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال برای هزار و 264  نفر فراهم می شود .

وی با اشاره به بحران کم آبی هم گفت : در زمینه ی آب شرب با مشکل جدی مواجه هستیم که قرار است  از  سد طالقان آب  14 شهر و 193 روستا تامین شود .

استاندار همچنین به دو سد نهب و بالا خانلو اشاره کرد و گفت : سد نهب امسال و سد بالاخانلوسال آینده افتتاح می شود که با بهره برداری از این دو سد تا حدی مشکلات کم آبی مرتفع خواهد شد .

استاندار در ادامه از خرید 250 هزار تن گندم از کشاورزان استان خبر داد و گفت : در سال های قبل خرید گندم  12 هزار تن بوده و این میزان  پارسال به 150 هزار تن رسیده است .

وی گفت : هدف گذاری امسال ما ایجاد 20 هزار شغل تا پایان سال و 800 تا یک میلیارد دلار درآمد ارزی است .

استاندار در ادامه برتامین مواد اولیه در داخل استان وکاهش سود تسهیلات بانکی تاکید کرد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.