قزوین؛

گردهمایی فعالان ستاد اقامه نمار جمعه

امام‌جمعه قزوین در گردهمایی فعالان ستاد نماز جمعه قزوین: در فضای مدیریتیِ امروز، نیازمند دغدغه دینی هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: آن‌هایی که دغدغه حل مشکلات، رفع بیکاری، خدمت به مردم و اجرای عدالت را دارند، جزو اقامه‌کنندگان نماز محسوب می‌شوند.

امام جمعه قزوین افزود: در فضای کنونی جامعه، باید در ایران و زیر پرچم ولایتِ رهبرِ معظمِ انقلاب، سرباز پایه کار باشیم و بدانیم که رسالت ما در این فضا، حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: خدای متعال به پیامبران و منادیان وحی و رسالت دستور داده بود که مساجد را آباد کنند، بنابراین آن‌هایی که در حوزه مساجد و نماز جمعه فعالیت دارند، با اهل بیت (ع) و پیامبران همکار و هم مسیر هستند.

وی با بیان این‌که در اقامه نماز جمعه نباید درجا زد، عنوان کرد: پیشینیان ما زحمات زیادی برای حفظ جایگاه دین و ماندگاری اسلام کشیده‌اند؛ اما ما نباید همین فضا را بدون تغییر و پیشرفت، تحویل نسل آینده دهیم، بلکه باید دنبال تحول و نوآوری باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان این‌که ما در عرصه کاری خود و حوزه نماز جمعه باید قدم‌های مهمی برداریم، عنوان کرد: برای ادامه مسیر دین‌داری و ماندگاری اهداف اسلام باید از نظر محتوا و مدیریت قدمی به جلو برداریم و در عرصه‌های فعالیتی بروز جامعه حضور فعال داشته باشیم.

 رییس ستاد نمازجمعه قزوین هم در ابتدای این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد نماز جمعه قزوین گفت: هدف اصلی ستاد نماز جمعه قزوین، رشد کیفی و کمی نمازجمعه است.

علی شفیعی‌شاد افزود: از زمان تشکیل ستاد نماز جمعه پس انقلاب، فعالیت‌های ارزشمندی در این حوزه اجرایی و در استان قزوین نیز برنامه‌های خوبی طی این سال‌ها انجام شده است.

 وی تولید نشریه "جماعت" را یکی از برنامه‌های مهم این ستاد برشمرد و گفت: این نشریه به صورت دوماهنامه تهیه می‌شود که با آماده‌سازی مطالب تولیدی و تحلیلی از فضای استان، در اختیار مردم، مسئولان و ائمه جمعه قرار می‌گیرد.

رییس ستاد نمازجمعه قزوین افزود: در فضای تلگرام، کانال اطلاع‌رسانی ستاد نمازجمعه با عنوان "qazvin 1358" در حال فعالیت است و شبکه اینستاگرام ستاد نیز جملات مهم نماز جمعه را به صورت عکس نوشته منتشر می‌کند.

شفیعی شاد اضافه کرد:  همچنین با راه اندازی سامانه پیامکی 100001358 ویژه اطلاع‌رسانی مطالب مربوط به نمازجمعه، با مردم در ارتباط هستیم.

در پایان این نشست از رئیس و اعضای ستاد نماز جمعه قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار