قزوین؛

تاکید بر باشکوه برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن

امام جمعه موقت قزوین گفت : برپایی با شکوه راهپیمایی 22 بهمن مهر تاییدی بر حمایت و وفاداری به انقلاب اسلامی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام قابل در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن امسال نسبت به سالهای قبل گفت : مردم با حضور در این راهپیمایی بار دیگر ثابت می کنند که همچنان پشتیبان ولایت فقیه و نظام هستند.

تاکید بر باشکوه برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن

وی افزود: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در سالهای قبل در شهر قزوین از سبزه میدان به سمت مزار شهدا بود که امسال به خاطر مقارن شدن این راهپیمایی با روز جمعه مقرر شده است راهپیمایی امسال در دو مسیر میدان میر عماد و میدان ولیعصر به سمت مسجدالنبی برگزار شود .

وی به برپایی جشن های دهه فجر اشاره کرد و گفت : در این مراسم ها دولت نباید خدمات چهارساله خود که آمارهایی دروغ هستند را برای مردم بازگو کند و دولت های پیشین را زیر سوال برد .

امام جمعه موقت قزوین برارائه دستاوردهای نظام در 38 سال انقلاب اسلامی در این برنامه ها تاکید کرد .

حجت الاسلام قابل در ادامه به رشادت و جانفشانی شهید انصاری از مبارزان دوران قبل از انقلاب در استان اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار در زیر شکنجه های مرزدوران رژیم پهلوی و ساواک استقامت کرد و در نهایت در پای ارزشها و آرمانهای امام راحل به شهادت رسید . 

حجت الاسلام قابل درادامه با بیان اینکه در این 38 سال بیش از 200 هزارشهید ، 400 هزار جانباز و 40 هزار اسیر و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی شده است افزود: امروز وظیفه مسئولان دربرابر خون شهدا خیلی سنگین است و باید با تلاش شبانه روزی خود زمینه خدمت رسانی بهتر را به مردم فراهم کنند .

امام جمعه موقت قزوین افزود: تحول و پیشرفت انقلاب اسلامی در سایه توجه به وصیت نامه شهدا ، برپایی نماز و توجه به دستورات قرآن کریم انجام می شود نه با برپایی کنسرت ها و موسیقی .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره کشور  آمریکا گفت: خود برتر بینی ، ،حق ناپذیری از خصیصه های زشت این کشور است .

امام جمعه موقت قزوین گفت : بد عهدی آمریکا در برجام نشان داد که هیچگاه بر آن عهدی که می بندد پایبند نیست.

حجت الاسلام قابل افزود :  نمونه دیگه خودبرتر بینی آمریکا را می توان در سخنان ترامپ دید که گفت باید بین خودمان و کشور مکزیک دیوار احداث کنیم و حتی هزنیه این دیوار کشیدن را هم باید کشور مقابل پرداخت کند.

حجه الاسلام قابل در ادامه به ولادت حضرت زبنب (س) اشاره کرد و افزود: این بانوی بزرگ اسلام پیام رسان واقعه عاشورا و امام حسین (ع) است و با تمام توان برای حفظ ارزشهای دینی و اسلامی تلاش کرد .

امام جمعه موقت قزوین در ادامه گریزی هم به مطبوعات و رسانه ها در فضای مجازی زد و از آنان خواست که ضمن رعایت انصاف سخنان نماینده ولی فقیه در استان  را تحریف نکنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار