قزوین؛

نمایش وحدت و همبستگی در استقبال از هیات دولت

امام جمعه قزوین گفت : مردم و مسولان در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان وحدت و هماهنگی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت : همه وظیفه داشتیم که با کسانی که قصد ایجاد دو دستگی را داشتند مقابله کنیم چرا که ما جامعه دو قطبی نداریم .



امام جمعه قزوین افزود : همه ما با داشتن رهبری واحد دارای جامعه یکی قطبی هسیتم و منافقین به دنبال غیر از این هستند .

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد :  مجموعه استان قزوین اعم از مسئولان و مردم همچنان منتظر حل مشکلات هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به مشکلات اولیه مردم از جمله بیکاری ، کشاورزی ، صنعت ، آب ، و مسکن افزود : هیئت دولت در سفر به قزوین در جریان مشکلات مردم قرار گرفت  و قولهای خوبی داده شد که  امیواریم به این قولها عمل شود .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به طرح سرشماری نفوس و مسکن از مردم خواست تا اطلاعات واقعی را در اختیار ماموران سرشماری قرار دهند.

وی اضافه کرد : آمار واقعی پایه اصلی اقتصاد ، فرهنگ و رفاه مردم است بنابراین باید آمارها اقعی باشد تا مسئولین با اطلاع از آن چاره ای بیاندیشند .

نماینده ولی فقیه در استان به امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت : وقتی ما دشمنانمان را دوست و دوستمان را دشمن می بینیم این بدترین منکر است .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت : چرا باید به آمریکا و صهیونیست که دشمنان ما هستند روی خوش نشان دهیم و در روزنامه های خود نیش قلم را به سمت دوستان و متدینین ببریم و این نمونه ای از منکر است .

وی اضافه کرد : همچنین  بد عهدی های آمریکا جزء مسائل مهمی است که باید در مسائل امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه قرار گیرد .

نماینده ولی فقیه در استان گفت : بعضی ها اعتقاد برآن داشتند که باید با آمریکا مذاکره کرد و هدف مشترک این گفتگو را مبارزه با تروریسم بیان می کرد ند .

وی در ادامه به هفته نیروی انتظامی و فرا رسیدن محرم اشاره کرد .

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به روز جهانی سالمندان و روز همبستگی و همدردی با کودکان فلسطینی گفت : در حدیثی از امام صادق (ع) است که اگرکسی به بزرگترها احترام نگذارد از ما نسیت .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین به دو گرایش از نگاه قرآن اشاره کرد و گفت : گرایش اول دنیا طلبانه است و هر زشتی که در دنیا با آن مواجه هستیم از دنیاطلبی نشات می گیرد .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت : آمریکا و اروپا که داعشی ها را به جان مردم انداخته اند نمونه ای بارز از دنیاطلبی است .

وی گرایش دوم را نگاه قرآنی ، اهل بیتی و دینی بیان کرد و گفت : در این گرایش دنیا مزرعه آخرت برای مومنان و متقین است .

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین هم پیش از خطبه های نماز جمعه به اقدامات انجام شده در شش ماهه گذشته گفت : در این مدت کشفیات کالای قاچاق 240 درصد افزایش داشته است .

سردار محمودی افزود : همچنین در این مدت سرقت 11 درصد، تجاوز به نف 50 درصد ، تصادفات 21 درصد و کشفیات مواد مخدر 39 درصد کاهش داشته است .

انتهای پیام/


 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار