قزوین؛

خطبه های "نماز جمعه" قزوین

نماینده ولی فقیه در استان گفت: شکست داعش در موصل عراق سیلی سخت بر صورت استکبار جهانی خواهد بود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته  شهر قزوین با اشاره به حرکت حشد الشعبی بسیج عمومی مردم عراق  برای آزادسازی موصل، دومین شهر مهم عراق، یادآور شد: آزادی این شهر فرصتی برای ایجاد وحدت ویکپارچگی میان تمامی قشرها و مردم کشور عراق است.

خطبه های نماز جمعه قزوین

امام جمعه قزوین گفت : آمریکایی ها، صهیونیست ها، انگلیسی ها و سعودی های وهابی به دنبال ایجاد داعش برای مقابله با صدور انقلاب اسلامی به جهان بودند که به فضل الهی نقشه های شوم آنان به خودشان بازگشته و نقش بر آب شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه  امروز عصر بر افراشته شدن پرچم اسلام در جهان است ، افزود: شکست داعش یعنی شکست استکبار جهانی و شیطان بزرگ در منطقه .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه  به مذاکرات ایران با دیگرکشورهای غربی اشاره کرد و افزود: این کشورها با بهانه برجام و مذاکره قصد ورود به کشو ایران را دارند.

امام جمعه قزوین در ادامه گفت: ما با هیچ کشوری قرارداد امضاء نمی کنیم مگر اینکه تمام تحریم ها  علیه ایران برداشته شود .

نماینده لی فقیه در ادامه به نقش مهم تاثیر گذار خانواده های شهدا در دفاع از ارزشهای اسلامی اشاره کرد و افزود: مسئولان ما باید برای دفاع از دستاوردها و تمامیت ارضی کشور تلاش کنند .

 امام جمعه شهر قزوین ضمن تسلیت  ایام شهادت و سوگواری سید و سالار شهیدان، افزود: باید شایستگی و لیاقت های خود را برای ظهور منجی عالم بشریت افزایش داده تا در سایه انسان کامل و امام معصوم (امام زمام عج) با شایستگی به زندگی ادامه دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به عزاداری های ماه محرم در استان  گفت: این مراسم به لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال های گذشته بهتر برگزارشد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.