قزوین؛

قرارداد « اف ای تی اف» اشتباه استراتژيکی است

امام جمعه قزوین گفت : قرارداد (اف ای تی اف) اشتباه استراتژيکی است و اقتدار ملی ایران را نشانه می رود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود : این قراداد جز تشدید تحریم ها و اختلاف افکنی دستاورد دیگری به همراه نخواهد داشت .

قرارداد « اف ای تی اف» اشتباه استراتژيکی است

نماینده ولی فقیه در استان ، تن دادن به این قرارداد را نوعی تحریمی داخلی دانست و گفت : این یک شیوه فرعونی است تا با اختلاف افکنی و خود تحریمی در داخل کشور زمینه تضعیف دستگاههای با اقتدار کشور را  فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه به دستاوردهای ناموفق برجام اشاره کرد و گفت: بنا به گفته خود دست اندرکاران ، برجام دستاوردی برای کشور نداشته است  و برای تضعیف حکومت پی ریزی شده بود.

امام جمعه قزوین با اشاره به فاجعه منا و جنایات رژیم آل سعود گفت: مدیریت خانه ای که خداوند آن را برای مردم قرار داده است باید به صاحبان اصلی که همان ملتهای اسلامی هستند برگردانده شود .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: باید بساط رژیم اشغالگر یهودی برچیده و رژیم آل سعود هم به سرنوشتی مشابه صدام  گرفتار شود و مکه و مدینه همچون نجف و کربلا از دست غاصبان یهودی پس گرفته شود .

نماینده ولی فقیه در استان ، فاجعه دردناک منا را نشان از  بی تدبیری  و بی کفایتی آل سعود یاد کرد و افزود: کسانی که مسلمان نیستند  اما خودشان را مسلمان فرض می کنند  حتما عذاب خداوند گریبان این افراد را می گیرد.

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به بارش باران و افزایش نزولات آسمانی چند روز اخیر در شهرهای شمالی کشور افزود: با نگاه کار شناسانه ؛  کاشت به موقع  و بکارگیری از فناوریهای نوین شاهد رشد و توسعه و شکوفایی کشاورزی خواهیم بود .

وی در ادامه به سالروز شهادت امام محمد باقر اشاره کرد و گفت : الگو گیری از شخصیت ائمه معصومین ،سعادت اخروی انسانها را به همراه دارد .

نماینده ولی فقیه با اشاره به عید قربان وتاکید بر توجه به این اعیاد خواستار حضور پرشور مردم دردعای عرفه شد.

امام جمعه قزوین در ادامه ذکر ، تحصیل تقوا و استمرار ذکر و تقوا را سه جلوه و ویژگی مشترک  نماز جمعه با مراسم حج یاد کرد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
روحانیون دکترین اقتصاد هم اخذ میکنند؟
آخرین اخبار