پرونده‌های صنعتی قزوین در شعبه ویژه قضایی رسیدگی می‌شود

رییس کل دادگستری قزوین گفت: شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های صنعتی در محاکم قضایی استان ایجاد شده تا در کمترین زمان آرای نهایی صادر شود.

 حجت الاسلام علی مصطفوی نیا رییس کل دادگستری قزوین در جریان بازدید از واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان گفت: با راه اندازی این شعب مشکلات حوزه صنعت به صورت واحد در کمترین زمان رسیدگی خواهد شد تا این واحد‌ها بتوانند بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم باید همه مدیران استان برای تحقق این شعار تلاش کنند.

حجت الاسلام مصطفوی نیا اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم باری از دوش واحد‌های صنعتی مشکل دار برداریم، تصمیم گرفتیم به همراه مدیران دستگاه‌هایی که واحد‌های تولیدی و صنعتی در آن حوزه درگیر هستند به صورت میدانی در این واحد‌ها حضور پیدا کرده و مشکلات آنان را بررسی کنیم.

وی بیان کرد: نگاه ما حل مشکلات استان به خصوص واحد‌های تولیدی برای توسعه اقتصادی منطقه و تحقق شعار سال است و سعی داریم مشکلات حقوقی را با نگاه ویژه بررسی کرده و مشکلات آنها را نیز در سایر حوزه‌ها شنیده و به مدیران انتقال دهیم.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین نیز در جریان این بازدید گفت: در حال حاضر ۱۲ مشاور جهت ارائه خدمات نرم افزاری در حوزه بهبود کیفیت، دانش بنیان، آموزش، فن بازار منطقه ای، صادرات و واردات، مالی و حسابداری به واحد‌های صنعتی و تولیدی در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار اسقرار دارند.

در ادامه مسئولان و مدیران، از نمایشگاه دائمی شرکت شهرک‌های صنعتی با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نوع محصول متعلق به ۲۷۰ کارخانه مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بازدید کردند.

خودروسازی مایان تولید کننده کشنده، کامیون باری و کامیوت با اشتغالزایی ۳۷۵ نفر مستقر در شهرک صنعتی کاسپین است؛ محصولات این شرکت با برند جی پلاس (Gplus) توزیع می‌شود به نوعی که در حال حاضر معادل پنج میلیون از خانوار ایرانی از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند.

این شرکت با سرمایه گذاری ۲۲ میلیون دلاری زمینه اشتغالزایی ۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار