مؤمنی مقدم: ارومی‌ها همانند مار زخمی هستند/ فرصت ترمیم تاکتیکی نداریم

مربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: خوشبختانه بردهای اخیر تیم باعث شد تا بازیکنان از نظر روحی روانی در بهترین شرایط خود قرار داشته باشند.

غلامرضا مؤمنی‌مقدم، مربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کسب 2 برد اخیر پس از باختی که مقابل شهرداری زاهدان به دست آوردیم اعتماد به نفس بازیکنان را تا حد قابل توجهی بالا برده است و هم اکنون مشکل خاصی از نظر روحی و روانی و جسمانی در تیم احساس نمی‌شود. تیم والیبال میزان در هفته دهم مسابقات برتر والیبال به مصاف تیم شهرداری ارومیه می‌رود.

مربی تیم والیبال میزان در خصوص این دیدار اظهار داشت: نه تنها ارومیه بلکه تمامی تیم‌های حاضر در لیگ امسال خوب و قدرتمند هستند، اگر مقابل آنها کم اشتباه باشیم به طور قطع نتیجه خواهیم گرفت.

مؤمنی‌مقدم افزود: خوشبختانه بازیکنان تیم میزان به این باور رسیده‌اند که تمام تیم‌ها مدعی هستند و نباید مقابل حریفان ضعیف ظاهر شوند ما به دلیل فشردگی زمان بازی‌ها فرصت ریکاوری و ترمیم تکنیکی و تاکتیکی به هیچ عنوان نداریم ولی تمام تلاش خود را برای رفع نقاط ضعف تیم به کار خواهیم بست.

وی تصریح کرد: ارومیه در هفته دهم به دلیل 2 باخت گذشته خود چیزی برای از دست دادن ندارد و همانند مار زخمی است به مشهد می‌آیند تا خود را به همه ثابت کنند طی صحبت‌هایی که بازیکنان داشتیم. حساسیت این دیدار را به تمامی آن‌ها گوشزد کرده‌ایم، به هیچ عنوان نباید ارومی‌ها را دست کم گرفت.

مربی تیم والیبال میزان خراسان یادآورشد: بازی یک تیم بحران زده بسیار سخت از دیگر حریفان است باید در مقابل شهرداری ارومیه بسیار منطقی و اصولی کار کرد چون آن‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و به طور قطع مقابل ما انتهاری بازی می‌کنند. اگر کم اشتباه باشیم برد از آن ما خواهد بود.

مؤمنی‌مقدم اظهارداشت: خوشبختانه ما در هفته دهم لیگ میزبان تیم شهرداری ارومیه هستیم تا کنون تماشاگران و هواداران مشهدی در مسابقات خانگی سنگ تمام گذاشته‌اند وبه معنای واقعی یار سیزدهم تیم محسوب می‌شوند.

وی یادآورشد: به طور کلی در لیگ امسال نمی‌توان پیش بینی کردکه کدام بازی سخت یا آسان است ما در هر بازی که خوب کار کردیم نتیجه گرفتیم پس نتایج بازی‌ها غیر قابل پیش بینی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار