قوچان نژاد: کاله بدون تماشاگر هم قدرتمند است/ نیاز مبرم به بالانشینی داریم

تیم والیبال میزان خراسان در هفته نهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف تیم کاله آمل می رود.

جبار قوچان‌نژاد سر مربی تیم والیبال میزان خراسان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: به طور کلی هر  بازی شرایط خاص خود را دارد من در برابر آملی‌ها بازی سخت و سنگینی را پیش رو داریم.

وی تصریح کرد: من به عنوان یکی از مربیان فعال در لیگ به این نوع روش برگزاری مسابقات انتقاد دارم، انجام دوبازی در هفته ضربه بزرگی به والیبال ایران وارد می کند.

وی تصریح کرد: برخی‌ها می گویند والیبال ایران حرفه‌ای و منطبق با مسائل روز دنیاست، ولی آیا دیگر کشورها دارای شرایط اقلیمی و جغرافیایی ایران هستند در اروپا حتی فاصله کشورها نیز با یکدیگر بیسار اندک وکم است در ایران بحث پهناوری و امکانات به معنای واقعی آسیب زننده است.

وی تصریح کرد: ما در شرایط کنونی که دوبازی در هفته برگزار می شود به هیچ عنوان فرصت بازسازی روانی، تمرین تشویق ویا توبیخ را نداریم به طوری که حتی فرصت دیدن فیلم بازی حریفان را هم نداریم البته می دانم این شرایط برای تمامی تیم‌هاست ولی در کل مشکل ساز خواهد شد.

وی در خصوص بازی مقابل تیم کاله آمل اظهارداشت: به طور قطع تیم کاله با شرایط خاص بازی خواهد کرد، این مسئله هیچ ارتباطی به حضور تماشاچی در سالن مسابقه ندارد آن‌ها به خوبی با شرایط سالن و فضای آن هماهنگ هستند.

وی تصریح کرد: شاید تیم کاله برخی ملی پوشان خود را ازدست داده است ولی با همین بازیکنان ملی قابل احترام و قدرتمند است به طور قطع ما مقابل آن‌ها بازی سختی در پیش خواهیم داشت ما برد هفته قبل مقابل متین ورامین را فراموش کرده‌ایم و مغرور نیستیم ، احتیاج زیادی به بال نشینی داریم امیدوارم بتوانیم در آمل امتیاز لازم را به دست آوریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار