هفته نهم لیگ برتر والیبال+ جدول رده‌بندی

نوین کشاورز روی نوار برد میزانی‌ها گربه سیاه آملی ها

هفته نهم از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برگزاری شش دیدار در استان‌های مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در شهر‌های زاهدان، کرج، ورامین، تهران،‌آمل و ارومیه برگزار و در طی آن نتایج مختلف و غیر قابل پیش بینی کسب شد.

** پایان باخت‌های خودروسازان

تیم والیبال شهرداری زاهدان با نتیجه سه بر صفر در این هفته مقابل تیم پیکان مغلوب شد.

خودرو‌سازان پس از سه باخت متوالی با انگیزه بالاتری به زاهدان رفتند و توانستند در سه ست متوالی تیمی را که در دو هفته اخیر نتایج خود را به حریف واگذار کرده بود شکست دهند.

پیکانی‌ها با کسب این برد دوازده امتیاز‌ی شده و جایگاه خود را در جدول رده بندی به مکان پنجم ارتقا دادند.

** قعر‌نشین مغلوب مدعی صدرنشینی

تیم والیبال سایپا قعر‌نشین این دوره  از مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در هفته نهم در مجموعه ورزشی انقلاب کرج سه بر صفر مقابل تیم باریج اسانس کاشان نتیجه را واگذار کرد در این دیدار که همانند هفته ششم مسابقات لیگ والیبال "مهدی مهدوی" در حضور ترکیب محروم بود کاشانی‌ها با ارائه بازی‌های خوب خود نهایت سعی خود را برای گرفتن سه امتیاز کامل دیدار بکار گرفتند.

تیم والیبال باریج اسانس کاشان یکی از مدعیان کسب جایگاه قهرمانی و صدر‌نشینی جدول رده‌بندی در نیم فصل نخست است نارنجی‌پوشان سایپا در این دیدار فقط در ست سوم تمام توان خود را برای مقابله با حریف بکار گرفته که تجربه کاشانی‌ها مانع از امتیاز آوری و برد آنها شد.

** وقتی بندرعباس صدرنشین را اذیت می‌کند

کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که دیدار تیم‌های متین ورامین و آلومینیوم المهدی بندر‌عباس که در ورامین برگزار شد به ست پنجم کشیده شود.

بندرعباسی‌هایی که به تازگی از بحران خارج شده اند در هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیمی رفتند که جزو مدعیان قهرمانی لیگ امسال محسوب می‌شود.

ورامینی‌ها با ستارگان خود و بدون محمد موسوی عراقی مقابل تیم آلومینیوم المهدی بندر عباس صف آرایی کردند نتایج بدست آمده در این دیدار این ذهنیت را به وجود می آورد که شاگردان بانیولی ایتالیایی در ابتدای شروع دیدار حریف خود را از دست کم گرفته‌اند ولی برد بندرعباسی‌ها آنها را به خود آورد تا جایی که توانستند نتیجه ست پنجم را به نفع خود رقم بزنند و ببرند اما نماینده جنوبی کشورمان در این دوره از مسابقات لیگ دست خالی به خانه‌اش باز‌نگشت و یک امتیاز را از ورامین مدعی گرفت.

** تبریزی‌های خسته باختند

حرف و حدیث در خصوص دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و نوین کشاورز پس از شروع مسابقه زیاد بود برخی می‌گفتند نوین کشاورز قوانین فیرپلی را رعایت نکرده و با وجود این که آنها می‌دانستند تبریزی‌ها در چه شرایطی به تهران آمده‌اند با به تعویق افتادن زمان بازی موافقت نکردند اما بالاخره روز گذشته در خانه والیبال تهران در تیم شهرداری تبریز و نوین کشاورز به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار با نتیجه سه بر یک به نفع شاگردان جوان وبا انگیزه " مسعود آرمات" رقم خورد.

آثار خستگی ناشی از طی کردن مسافت طولانی در چهره بازیکنان تبریزی دیده می‌شد. آنها پس از واگذاری دو ست اول دیدار به خود آمدند و نهایت توان خود را برای گرفتن ست از حریف بکار بستند و موفق هم شدند اما در ست چهارم تیم نوین کشاورز که نمی‌خواست از سه امتیاز کامل بازی حتی یک امتیاز را هم از دست بدهد بر جنگندگی خود افزوده و کار را تمام کرد.

*آملی‌ ها باز هم حریف مشهد نشدند 

تیم والیبال کاله آمل در بازی هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم میزان مشهد مغلوب شد.

در طول سه سال اخیر تیم والیبال کاله آمل نتوانسته در نبرد با مشهدی‌ها نتیجه را به نفع خود به پایان رساند.

تیم والیبال میزان خراسان در بازی یک طرفه مقابل تیم کاله و در سالنی بدون تماشاگر بازی را با اختلاف امتیاز بالا به نفع خود به پایان رساندند و توانستند سه امتیاز کامل این دیدار را به خود اختصاص دهند.

* ارومی ها بازنده جدال پایتخت نشینان والیبال

حساسترین دیدار هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور میان تیمهای شهرداری ارومیه و بازرگانی جواهری گنبد با نیتجه سه بر دو به نفع تیم گنبد خاتمه یافت.

در این دیدار حساس که نمایندگان قطب‌های والیبال کشور به مصاف یکدیگر رفتند، ارومی‌ها با تعویض‌های مکرر خود نتوانستند در پوئن‌های حساس مقابل تیم گنبد به پیروزی دست پیدا کنند.
تماشاگران ارومی‌ در این هفته یک بازی فنی و زیبا را از نزدیک دیدند.

جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگا‌ه‌های کشور تا پایان هفته نهم به شرح زیر است؛

1-     متین ورامین
2-     باریج اسانس کاشان
3-     میزان خراسان
4-     کاله آمل
5-     پیکان تهران
6-     شهرداری تبریز
7-     بازرگانی جواهری گنبد
8-     شهرداری ارومیه
9-     نوین کشاورز
10-   آلومینیوم المهدی بندر عباس
11-   شهرداری زاهدان
12-   سایپا

انتهای پیام/

برچسب ها: آمل ، نتایج ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار