شگفتی در رم؛ جوکوویچ با باخت به تنیسور گمنام شیلیایی حذف شد

نواک جوکوویچ با شکست مقابل الخاندرو تابیلو شیلیایی از دور مسابقات تنیس مسترز رم کنار رفت.

نواک جوکوویچ تنیسور شماره یک جهان و قهرمان شش دوره مسابقات تنیس مسترز رم در مرحله سوم این مسابقات به مصاف الخاندرو تابیلو رفت و در نهایت در ۲ ست پیاپی و با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ مغلوب حریف گمنام خود شد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

صربیناتور پس از حذف از مسابقات رم درباره اینکه آیا حادثه برخورد بطری با سرش باعث عملکرد ضعیف او در این مسابقه شد، گفت: صادقانه بگویم، نمی‌دانم. باید آن را بررسی کنم. دیروز تمرین سبکتری داشتم و چیز خاصی حسی نکردم، اما حس همیشگی را هم نداشتم.

او ادامه داد: امروز، اما تحت فشار مسابقه، وضعیت خوبی نداشتم - نه از نظر درد، بلکه از نظر تعادل و هماهنگی عصب و عضله. احساسم کاملا متفاوت با دو شب قبل بود. می‌تواند به آن حادثه مربوط باشد. نمی‌دانم. باید معاینات پزشکی انجام دهم تا ببینم چه خبر است.

جوکوویچ بیان کرد: فکر می‌کنم در ویدیو آن را به وضوح دیدید. حادثه ناگواری برای من بود. تصادف بود. فردی به پایین خم شد و بطری از کوله پشتی‌اش افتاد و مستقیماً روی سر من فرود آمد. مشخصاً تصادفی بود. من حتی به بالا نگاه نمی‌کردم. سپس ضربه بسیار شدیدی به سرم احساس کردم. واقعا شدت زیادی داشت. بعد از آن مراقبت‌های پزشکی دریافت کردم. نیم ساعت یک ساعتی حالت تهوع، سرگیجه و خونریزی داشتم. توانستم خوب بخوابم، اما سردرد داشتم. روز بعد، اما خیلی خوب بود، بنابراین فکر کردم مشکلی نیست، اما شاید اینطور نباشد. منظورم این است که احساسی که امروز در زمین داشتم، کاملاً شبیه این بود که بازیکن دیگری جای من در زمین بازی می‌کند. بدون ریتم و ضرباهنگ، بدون تعادل در ضربات. کمی نگران‌کننده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار