برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان اسکیت

رئیس فدراسیون اسکیت طی مراسمی از قهرمانان و مدال‌آوران این رشته ورزشی تقدیر کرد.

پس از مراسم تجلیل از قهرمانان توسط رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان، مسئولان فدراسیون اسکیت هم تصمیم گرفتند از قهرمانان خود تجلیل کنند.

مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت در ابتدا ضمن خیر مقدم به حاضرین از کسب ۴۱ مدال رنگارنگ در سال گذشته تشکر کرد و این موضوع را حاصل یک کار تیمی دانست.

او همچنین ضمن تقدیر از کسب مدال در بخش هنری گفت: این مدال‌ها خیلی بزرگ بود و برای ما حائز اهمیت است. البته برای بخش سرعت که خیلی هم رشته سختی است برخی کمبود‌ها در زیرساخت داریم که باید برطرف شود. در فری استایل هم باید یک کار جاندار انجام دهیم.

رئیس فدراسیون اسکیت تصریح کرد: مدال‌های رنگارنگ شما قهرمانان باعث شد تا جامعه ورزش بیشتر این رشته را بشناسند و رسانه‌ها هم کمک کنند تا اسکیت رشد کند.

هنرجو درباره اعزام تیم به رقابت‌های جهانی گفت: باید شرایط بازیکنان را ببینیم و اگر اوضاع رکورد‌ها خوب بود، تیم را کامل اعزام می‌کنیم و اگر خلاف این موضوع بود، فقط ورزشکارانی که شانس کسب نتایج ایده‌آل دارند را به جهانی میبریم، اما برای قهرمانی آسیا قطعا تیم کامل اعزام می‌کنیم.

او در پایان گفت: امیدوارم شهردار تهران بزرگ به قولی که در خصوص پیست دادند عمل کنند. اسکیت در بخش همگانی بسیار مفید است و ان شاالله شهردار هم کمک می‌کند تا شرایط بهتر شود.

در ادامه برخی ورزشکاران صحبت‌هایی را انجام دادند و ابراز امیدواری کردند تا در مسابقات پیش رو با حمایت مسئولان، نتایج قابل قبولی کسب کنند.  

در پایان این مراسم از قهرمانان و مدال آواران بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و جهان تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار