عطایی: به توانمندی‌‌های میزان واقفیم/امیدوارم دیدن بازی از تلویزیون لذت بخش باشد!

تیم والیبال کاله آمل در هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در خانه خود به مصاف تیم میزان خراسان می‌رود.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به رأی صادر شده از سوی کمیته تجدیدنظر محرومیت قطعی تماشاگران آملی از حضور در سالن مسابقه از سه جلسه به 2 جلسه کاهش یافت و این هفته آخرین میزبانی ما بدون حضور تماشاگران در سالن است.

وی تصریح کرد: امیدوارم از این پس شرایط به گونه‌ای فراهم شود که دیگر شاهد بروز حواشی و مشکل در سوی هواداران در سالن مسابقه نباشیم و علاقه‌مندان از دیدن یک والیبال زیبا و حرفه‌ای از تلویزیون لذت ببرند.

وی در خصوص وضعیت تیم والیبال میزان خراسان اظهار داشت: مشهدی‌ها والیبال را براساس منطق و عقل بازی می کنند، ما به توانایی‌های آن‌ها واقف هستیم وبا آمادگی کامل به مصافشان خواهیم رفت.

وی تصریح کرد: تیم میزان در تمامی پست‌های و بخش‌ها در ترکیب خود از نیروهای قدرتمند و خوبی بهرمند است برهمین اساس دست مربی این تیم به منظور جا به جایی بازیکنان در مواقع لزوم باز است.

سرمربی تیم کاله‌آمل در خصوص شرایط این تیم وبازیکنان آن اظهارداشت: شرایط تیمی ما بسیار خوب است ولی به دلیل بازی‌های سنگینی که در طول هفته‌های اخیر برگزار کردیم شاگردانم تا حدودی خسته‌اند متاسفانه شرایط مسابقات لیگ به همین شکل است واین امر به کرات تکرار می شود.

وی در خاتمه گفت: بازی والیبال یکی از زیبایی‌هایش به حضور تماشاگران و هواداران در سالن مسابقه است به طور کلی والیبال بخشی اعظمی از موفقیت‌هایش را مدیون هوادارانش است امیدوارم با پایان محرومیت تماشاگران آملی دیگر شاهد هیچ اتفاق دیگری نباشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: عطایی ، کاله ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار