قوچان نژاد: بازی خوب و تماشاگر پسندی خواهیم کرد

تیم والیبال میزان خراسان در نخستین هفته مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به مصاف باریج اسانس کاشان می رود.

جبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آن که در هفته اول لیگ هنوز بازیکنان با یکدیگر هماهنگ نشده اند و به نوعی آنها در فضای مسابقات جا نیافتاده اند و رسیدن به هماهنگی کامل نیاز به زمان دارد.

وی تصریح کرد: ما فردا مقابل نماینده والیبال کاشان بازی داریم. طبق معمول بازی در خانه حریف آن هم حریفی قدرتمند و مدعی کار سختی است.

وی تصریح کرد:کاشانی ها برای حضور در مسابقات لیگ برتر امسال ترکیب تیم خود را تا حد قابل توجهی تقویت کرده اند و این مسأله کار را برای ما سخت تر می کند. به طور قطع مسابقات لیگ برای تمام تیمها بازی به بازی بهتر می شود. ما هم می خواهیم مقابل میزبان قدرتمند و مدعی خود یک بازی خوب و تماشاگر پسند را نمایش بگذاریم وبا امتیاز کاشان را ترک کنیم .

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در ادامه یاد آور شد: در حال حاضر بحث هماهنگی بازیکنان در تیم های حاضر در لیگ مطرح شده است .

اکثر تیم ها که در ترکیب خود از ملی پوشان دعوت همکاری کرده اند از نظر تاکتیکی به هماهنگی خوب نرسیده اند.
این مساله شامل حال تیم ما هم می شوند به طوری که ما هم از داشتن رحمان داوودی ، علیرضا مباشری و سهیل احمدی محروم بودیم ونیاز به گذر زمان و تمرین بیشتر داریم .

وی گفت: در بازی های فردا یک از تیم های شرکت کننده که مقابل حریف خود اشتباهات کمتری داشته باشد و آسیا پذیر نباشد به طور قطع پیروز خواهد بود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار