قوچان نژاد: مقابل کاشان ناهماهنگ کار کرديم/ زمان خوبی باختیم

تیم والیبال میزان خراسان در هفته اول مسابقات لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم باریج اسانس کاشان شکست خورد.

جبار قوچان نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اصلاً بازی خوبی نبود. تیم کاشان در بازی اول لیگ بسیار عالی ظاهر شد و هیچ نقطه ضعفی نداشت. ما در مقابل آنها به نوعی دکوراژه شدیم و ناهماهنگ کار کردیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان تصریح کرد: دریافت اولهای ما مقابل این حریف کاشانی بسیار ضعیف بود، پاسور تیم هم روز خوبی نداشت.

وي یاد آور شد: به طور کلی شاگردانم در این دیدار تحت تاثیر جو بازی و رسمیت آن شد و نتوانستند در حد توانایی ها یشان ظاهر شوند ناهماهنگی آنها دراجرای تاکتیکها مشهود و محسوس بود.

قوچان نژاد خاطر نشان کرد: متاسفانه علی رضا مباشری روزهای ابتدایی حضورش در تمرینات با یکی از بازیکنان برخورد کرد و دچار شکستگی بینی شد به همین دلیل نتوانست در تمرینات ما را همراهی کند. این مساله باعث ایجاد ناهماهنگی در تیم شد.

وی یاد آور شد: ما می توانستیم ست دوم بازی را ببریم اگر این اتفاق می افتاد به طور قطع نتیجه بازی تغییر می کرد اما در نهایت به خاطر اشتباهات فردی و عدم هماهنگی در تیم نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: خوشحالم که ما بازی اول لیگ را واگذار کردیم چون این احتمال وجود داشت که شاگردانم در بازیهای هفته های آینده دچار غرور شوند این باخت شکست ناپذیر بودن آنها را خدشه دار کرد و باعث شد تا ما به   خودمان بیاییم.

قوچان نژاد تصریح کرد: متاسفانه به هیچ عنوان روز خوبی نداشتیم و شاگردانم همانند یک تیم مبتدی عمل کردند. داوری خوشبختانه هیچ مشکلی نداشت فقط در پوئن برابر 23، سه داور توپ را به نفع ما سوت زد. اما چون داور خط پس از صدور رأی سر دفاع گرفت و امتیاز برای آنها رقم خورد.

وی اظهار داشت: ملی پوشان تیم کاشان در این دیدار روز خوبی را پشت سر گذاشتند، مهدوی هم توانست به خوبی تیم را تغذیه کند. من مطمئن هستم که کاشانی ها در خانه خود به هیچ تیمی به راحتی باج نمی دهند.

*آماده تر به مصاف سایپا می رویم

سر مربی تیم والیبال میزان خراسان در خصوص بازی هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: ما در هفته دوم این رقابت ها میزبان تیم سایپا هستیم. این بازی هم با سختی های خاص خود همراه است. اما با توجه به آن  که فرصت 2 جلسه تمرین پیش از بازی را داریم با آمادگی و هماهنگی بهتری به مصاف نارنجی پوشان خواهیم رفت و سه امتیاز را می گیریم.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار