آشتیانی: پرسپولیس با مشکل موقعیت سوزی مواجه است/ استقلال می تواند فولاد را در آزادی شکست بدهد

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها در ایجاد موقعیت برابر فولاد عالی بودند، اما موقعیت‌سوزی زیادی کردند.

اردلان آشتیانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برد سرخپوشان برابر تیم هوادار اظهار کرد: تیم پرسپولیس با تیم هواداری بازی داشت که آن چنان برایش فرقی نمی‌کرد که چه نتیجه‌ای بگیرد به همین خاطر بازیکنانش استرس زیادی نداشتند و شجاعانه برابر سرخپوشان بازی کردند.

او افزود: تیم هوادار برابر پرسپولیس بازی کرد و همین موضوع باعث شد که موقعیت‌های زیادی نصیب سرخپوشان شود. فضای زیادی برای وینگر‌های پرسپولیس باز شده بود و پشت سر هم می‌توانستند موقعیت گلزنی ایجاد کنند.پرسپولیسی‌ها در بحث ایجاد موقعیت عالی بودند، اما موقعیت سوزی زیادی کردند و با این مشکل مواجه هستند.

آشتیانی گفت: در نیمه دوم بازی هم تیم هوادار یکی، ۲ موقعیت گلزنی خوبی داشت که علیرضا بیرانوند واکنش‌های خوبی داشت و مانع گلزنی حریف شد. همچنین  اضافه شدن مدافعان پرسپولیس از چپ و راست باعث شده بود که اسماعیلی فر یک پاس عالی به آل کثیر بدهد و گل دوم را به ثمر برساند. من فکر می‌کنم تیم هوادار به خاطر اینکه زیاد باز بازی می‌کرد هم موقعیت زیادی به سرخپوشان داد و هم در نهایت بازی را باخت.

او درباره اینکه پرسپولیسی‌ها موقعیت‌های زیادی را برابر تیم هوادار از دست دادند و این نگرانی برای بازی‌های باقی مانده ایجاد نمی‌کند، بیان کرد: هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد و برایش فرقی نمی‌کند که چه تیمی مقابلش قرار می‌گیرد. به نظرم بازی سخت پرسپولیس برابر تیم شمس آذر است که اگر آن بازی را پیروز شود در آن صورت قهرمانی اش قطعی می‌شود.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه بازی استقلال برابر فولاد را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: به هر حال بازی کردن برابر استقلال در آزادی سخت است، اما نوع بازی آبی پوشان به صورتی است که نمی‌بینم موقعیت ایجاد کنند و هر لحظه احتمال گل زدن داشته باشند و با تک موقعیت‌ها به گل می‌رسند و آن چنان زیبا بازی نمی‌کنند و روی بازی مستقیم تمرکز دارند، اما فکر می‌کنم آنها می‌توانند فولاد را در آزادی شکست بدهند.

آشتیانی درباره اینکه عیسی آل کثیر با وجود اینکه ۲ گل به هوادار زد، اما موقعیت گلزنی زیادی را هدر داد، بیان کرد: وقتی مهاجمی ۲ گل می‌زند نمی‌شود به او ایراد گرفت، اما موقعیت از دست دادن هم ۲ جنبه دارد.  تیم پرسپولیس به خوبی موقعیت ایجاد می‌کند، اما موقعیت هم از دست می‌دهد که باید روی ضربات آخر کار کنند. در بازی با هوادار هم ارونوف موقعیت زیادی از دست داد و اگر همکاری اش با عیسی بهتر بود در جا‌هایی از بازی می‌توانستند با پاس دادن به یکدیگر دروازه حریف را باز کنند.

او درباره اینکه به نظر می‌رسد تیم سپاهان با تساوی برابر تیم مس رفسنجان از کورس قهرمانی خارج شد، گفت: بله، سپاهان دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد و از این به بعد باید تمرکزش روی بازی‌های جام حذفی باشد، چون با کسب رتبه سوم در لیگ هم نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. اگر سپاهانی‌ها  قهرمان جام حذفی شوند در آن صورت به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا راه می‌یابند و شانسی برای حضور در جمع تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها خواهند داشت.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه بازی بعدی سرخپوشان برابر تیم استقلال خوزستان است، گفت: به نظرم تیم پرسپولیس می‌تواند ۳ امتیاز این بازی را بگیرد، چون کیفیت فنی سرخپوشان به صورتی است که کمتر تیمی می‌تواند از پرسپولیسی‌ها در آزادی امتیاز بگیرد.

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار