قوچان‌نژاد: فکر می‌کنم ورامینی‌ها،‌ مشهدی‌ها را دست کم گرفتند/ سالن 10 هزار نفری هم کفاف هوادارانمان را نمی دهد

تیم والیبال میزان خراسان توانست دریک بازی حساس و سنگین تیم والیبال متین ورامین را سه بر 2 مغلوب کند.

جبار قوچان نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این بازی بسیار سنگین و زیبا بود . به نظرم تماشاگران مشهدی در هفته هشتم پنج ست والیبال زیبا و حرفه‌ای را تماشا کردند و لذت بردند.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان تصریح کرد: فاکتور اصلی ما برای رسیدن به برد در این دیدار  جنگندگی بود. پیش از بازی به شاگردانم گوشزد کرده بودم که روی حرکاتی مثل سرویس باید تمرکز بیشتری داشته باشند که خوشبختانه از اواخر ست دوم به بعد آنها خیلی بهتر و کم نقص تر دراین خصوص عمل کردند.

وی تصریح کرد: ما در بازی مقابل متین ورامین در توپ‌گیری داخل میدان و دفاع هم عالی بودیم تمام پشتوانه ما در این بازی نفس‌گیر جنگندگی و انگیزه  بالای شاگردانم بود.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان یاد آور شد: تیم متین ورامین هم بسیار خوب و آماده ظاهر شد اما من احساس می‌کنم که آنها ما را دست کم گرفته بودند به هیچ عنوان پیش بینی نمی‌کردند که مقابل میزان در مشهد کار سختی را پیش روی داشته باشند.

قوچان‌نژاد حضور هواداران مشهدی را در سالن مهران پرشور اعلام کرد و گفت: نکته جالب و بعضاً تاسف آور در این بازی حضور پر شور هواداران بود تا جایی که خیابان‌های اطراف منتهی به سالن مهران به مشکل برخورده بود و تمامی تماشاگران ایستاده در سالن بازی را نگاه می کردند اما متاسفانه گنجایش سالن مهران بسیار کم است و اکثر هواداران از راهیابی به سالن باز ماندند،‌ به نظر من اگر ما در مشهد یک سالن 10 هزار نفری هم داشته باشیم باز هم کفاف سیل تماشاگران و هواداران تیم والیبال این شهر را نمی دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار