برای نخستین بار ۲ دوره نظارت و مدیریت برگزاری در اجرای مسابقات ورزشی و کارگاه حقوق ورزشی در جنوب شرق کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

منصور صادقی دبیر هیئت انجمن های ورزش های رزمی شهرستان کرمان گفت: کرمان طی روز‌های ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه با همکاری فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان، میزبان رزمی کارانی از سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه دوره‌های نظارت و مدیریت برگزاری در اجرای مسابقات ورزشی و کارگاه حقوق ورزشی طی دو روز در کرمان برگزار می‌شود، افزود: با پیگیری‌های بسیاری که انجام شد، این دوره با تدریس مدرسان کشوری از جمله، سید یاشار میردامادی مدیر تیم‌های ملی و مسابقات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و مرتضی بلوردی عضو کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان نیز در کرمان برگزار می‌شود.

صادقی تصریح کرد: دوره نظارت و مدیریت برگزاری در اجرای مسابقات ورزشی با ۳۰ امتیاز در تاریخ ۲۸ شهریور و کارگاه حقوق ورزشی با ۲۵ امتیاز در تاریخ ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از تمام ورزشکاران، ورزش دوستان، مربیان، داوران و قهرمانان ورزش‌های رزمی استان در این دوره ها گفت: پس از قبولی در این دوره ها، رزمی کار قبول شده به عنوان ناظر کشوری انتخاب و از طرف فدراسیون به عنوان ناظر در مسابقات قهرمانی و دوره‌های دان و داوری معرفی می‌شود.

به گفته صادقی، علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به پنل کاربری خود در سایت رسمی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی به آدرس WWW.IRMAAF.IR مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار