مدیرکل بازرسی کرمان با اشاره به اینکه بازرسی به موضوع ساماندهی مرصاد ورود می‌کند گفت: متاسفانه شاهد هستیم مردم در ترافیک آن بعضا معطل هستند.

مدیرکل بازرسی استان کرمان با اشاره به اینکه بازرسی به موضوع ساماندهی مرصاد ورود می‌کند، گفت: در بازدیدی که از مرصاد راین داشتم متاسفانه شاهد هستیم مردم در ترافیک آن بعضا معطل می‌شوند که بایستی دستگاه‌های مربوطه درخصوص افزایش لاین‌های تردد و تجهیز فناوری‌های نوین اقدام کنند.  

 به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان کرمان، دادخدا سالاری روز دوشنبه در نشست هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی استان بر بهبود تاسیسات، تغییر فضای کنونی و جانمایی خطوط بیشتر در ایست بازرسی مرصاد تاکید کرد و افزود: با تجهیز مرصاد به دستگاه ایکس‌ری بسیاری از مشکلات موجود حل خواهد شد که نیاز است هرچه سریع‌تر این سیستم استقرار یابد.

وی خاطرنشان کرد: کرمان یکی از استان‌های پیشگام در امر مبارزه با مواد مخدر در کشور است لذا از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و کشور انتظار داریم بیش از پیش نسبت به اختصاص بودجه در امر مبارزه با موادمخدر در این استان و تجهیز پلیس به فناوری‌های روز دنیا اقدام کند.

مدیرکل بازرسی استان کرمان تصریح کرد: ایست بازرسی مرصاد در محور ترانزیتی جنوب به شمال کشور قرار دارد و به نوعی پیشانی و آبروی استان به شمار می‌رود لذا توجه به مسائل آن ضروری است.

وی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های جان برکف فراجا نیز قدردانی کرد و گفت: نباید نیرو‌های خدوم فراجا را در انجام ماموریت‌های خطیرشان تنها گذاشت و در موضوع مرصاد نیز فراجا نیازمند حمایت همه دستگاه‌هاست.

در این جلسه رییس کل دادگستری نیز تاکید کرد که حقوق شهروندی در این ایست بازرسی نقض می‌شود.

برچسب ها: دادگستری ، مرصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار