رییس فدراسیون ورزش های رزمی از برگزاری اردوی تیم ملی سامبو به میزبانی کرمان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود رشیدی در حاشیه ی مراسم افتتاحیه ی مسابقات قهرمانی کشور موتای بخش آقایان که در سالن تلاش کرمان برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان، با ابراز خرسندی از برگزاری مسابقات در بخش بانوان به میزبانی کرمان گفت:مسابقات به خوبی در بخش بانوان انجام شد و امروز این رقابت ها در بخش آقایان آغاز می شود و امیدواریم بتوانیم شرایط گذشته را داشته باشیم.

وی افزود: این مسابقات، انتخابی تیم ملی هست که خروجی های آن در اردیبهشت جاری برای رقابت های مکزیک اعزام می شوند.

رشیدی تصریح کرد: سازمان تیم های ملی و کمیته فنی بررسی های لازم را روی این منتخبان انجام می دهند تا افراد مستعد این انتخابی برای 4 رویداد در سال 97 شناسایی شوند.

 وی یادآور شد: اولین دوره ایست که ما توانستیم داوری را بر اساس استاندارد های جهانی به صورت الکترونیک انجام دهیم.

رشیدی ضمن قدردانی و تشکر از میزبانی خوب استان کرمان در برگزاری این رقابت ها اظهار داشت: هم شرایط و هم میزبانی خیلی خوب بود که جا دارد اینجا از دکتر امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان و ابراهیمی، رییس هیئت ورزش های رزمی تشکر کنم، چرا که واقعا زحمت کشیدند.

وی افزود: در حقیقت بستر برگزاری این سه، چهار روز مسابقات از ماهها پیش آماده شده  و در طول این ماهها زحمات زیادی کشیده شده که در این راستا از همه تقدیر می کنم.

وی از ورود رشته موی تای در المپیک 2024 خبر داد و تصریح کرد: قرار بود این رشته ی ورزشی سال 2020  وارد المپیک شود که متأسفانه این امر رخ نداد ولی با شرایطی که خود کمیته ملی المپیک بررسی کرده فکر می کنم در المپیک 2024 این اتفاق بیفتد.

رشیدی یادآور شد: جلساتی که کمیته ملی المپیک گذاشته و با توجه به مخاطبان و استقبالی که از موی تای می شود و بر اساس علاقه مندی هایی که در سطح جهان وجود دارد، به این نتیجه رسیدند که موی تای سال 2024 وارد المپیک شود.

وی با اعلام اینکه ورزش های رزمی استان کرمان هم در گذشته و هم در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد، گفت: قبول این میزبانی واقعاً ریسکی هم برای مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و هم برای رییس هیئت ورزش های رزمی این استان بود، چرا که هماهنگ کردن 30 استان در قالب 400 شرکت کننده ، کار بسیار دشواری بود.

رشیدی افزود: ارزیابی مان از استان کرمان بسیار خوب و کاملاً عملکردشان قابل قبول بود.

وی از برگزاری اردوی تیم ملی سامبو به میزبانی کرمان در آینده ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: کار بسیار سختیست ولی افتخارش برای استان کرمان است، چرا که بچه هایش واقعا زحمت کشیدند.

رشیدی قول مساعد داد: تمام تلاشش را به کار گیرد تا در این خصوص اقداماتی انجام دهد که شرایط هیئت استان کرمان از گذشته بهتر شود.

انتهای پیام/ب

سخنان رییس فدراسیون ورزش های رزمی در سفر به کرمان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار