فرماندار کوهبنان گفت: عزت، عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی در جهان و خاورمیانه مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

در آستانه هقته دفاع مقدس جلسه فوق العاده شورای اداری به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جانشین انتظامی و اعضای شورای اداری در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان گفت: بهترین الگو برای مدیران اجرایی حضرت علی (ع) است جا دارد در این فرصتی که توفیق حاصل شده در حد مطلوب به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی با استناد به کلام مولای متقیان ادامه داد: مدیران اجرایی باید تحمل انتقاد منصفانه را داشته باشند و با حسن خلق و خوش رفتاری با ارباب رجوع برخورد داشته باشد و همواره بر تکریم مراجعین مبادرت کنند.

امام جمعه کوهبنان افزود: مدیران اجرایی باید همواره تقوای الهی را مد نظر قرار دهند، خدا ترس باشند و به گونه‌ای برخورد کنند که نگاه‌ها به اسلام و انقلاب مثبت باشد.

وی بیان داشت:مدیران اجرایی باید قاطعیت و جدیت در کار داشتند باشند و با تمام وجود به نحو احسن کار خود را انجام دهند.

در ادامه مجید توکلی با تبریک هفته وحدت گفت:در مکتب اهلبیت و در نظام اسلامی خصوصا در مکتب سردار دل‌ها خدمت به مردم و گره گشایی از کار آنان نوعی عبادت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم جا دارد شهرداران در حد توان به آموزش و پرورش کمک کنند تا مدارس به بهترین شکل ممکن آغاز شود.

فرماندار کوهبنان افزود تمام تلاش ما این است که بهترین پزشکان در بیمارستان افضل الدین ابوحامد شهرستان حضور پیدا کنند جا دارد که همواره قدردان جامعه پزشکی باشیم نه این که در فضای مجازی با انواع دروغ‌ها و تهمت‌ها زمینه نگرانی و ناراحتی آنان را رقم بزنیم.

وی ابراز داشت: بزودی شاهد خدمات گروه جهادی پزشکی به شهروندان کوهبنانی خواهیم بود که ابتدا غربالگری در شهرستان انجام خواهد شد و در ادامه بیماران با وسایل نقلیه تدارک دیده شده به شهرستان بهاباد جهت انجام خدمات تخصصی اعزام می‌شوند.

فرماندار کوهبنان خاطر نشان کرد:در عرصه چشم پزشکی و دندان پزشکی، مادران باردار و شیرده بصورت رایگان خدمات ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: به منظور شناسائی ظرفیت‌های کشاورزی و برنامه ریزی دقیق‌تر سرشماری کشاورزی از ۱۲ آبان ماه در استان کرمان آغاز خواهد شد و به مدت یک‌ماه در شهرستان کوهبنان ادامه دارد.

توکلی ادامه داد: دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ این ملت است لذا دشمنان و در راس آنان آمریکا جرات ندارند جواب اقدامات دولارمردانه و شجاعانه سپاه پاسداران در عین الاسعد را بدهند.

فرماندار کوهبنان تاکید کرد:، چون دفاع مقدس در ادامه مکتب و فرهنگ عاشورا و کربلاست جا دارد که گرامی داشت این ایام بصورت مردمی و داوطلبانه انجام شود.

وی ابراز داشت: عزت، عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی در جهان و خاورمیانه مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است..

در ادامه روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: جا دارد همواره یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس، دولت، خدمت و مقاومت را گرامی بداریم.

وی با استناد به منویات حضرت امام و مقام معظم رهبری افزود: در جنگ ما انقلاب را صادر و ریشه‌های انقلاب را مستحکم‌تر کردیم در حقیقت جنگ باعث شعله ور شدن جریان انقلاب شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس نه تنها یک وجب از خاک کشور جدا نشد بلکه زمینه استحکام پایه‌های انقلاب رقم خورد.

وی بیان داشت: عوامل پیروزی در دوران دفاع مقدس ایمان و اعتقاد به خدا، ولایت مداری رزمندگان، اطاعت پذیری از ولایت و رهبری، اخلاص توکل و توسل به اهلبیت و... بودند.

ابراهیمی گفت: در هفته دفاع مقدس فضا سازی ادارات، برگزاری همایش پیاده روی، غبارروبی قبور مطهر شهدا، همایش رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان و... در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار