معاون توانبخشی بهزیستی کرمان در نشست با شهردار منطقه ۲ کرمان راهکار‌های توسعه خدمات مرتبط با افراد دارای معلولیت را مورد بررسی قرار داد.

 احمد شفیعی در این نشست با تقدیر از همراهی‌ها وهمکاری‌های ارزنده وموثر مجموعه شهرداری با بهزیستی گفت: توانمند سازی وایجاد فضای مناسب برای حضور فعال وپویای جامعه هدف به ویژه افراد دارای معلولیت ومحدودیت از مهمترین ماموریت‌ها واهداف مجموعه بهزیستی است و مناسب سازی محیط شهر باید در خصوص تکریم افراد دارای معلولیت اجرایی شود.


 وی افزود: ارتباط موثر بهزیستی با سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور جهت دهی به همراهی مسئولانه این مجموعه‌ها وافراد تاثیر گذار در خصوص دست یابی به توانمندسازی افراد دارای معلولیت ازبهترین راهکار‌ها بوده است تاشرایط بهتری برای توانمند سازی افراد دارای معلولیت فراهم شود.


معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمان افزود: قطعا با این ارتباط‌ها یک گام مهم برای بهبود وضعیت و حضور پویا وفعال افراد دارای معلولیت در سطوح مختلف جامعه ودر نتیجه ارتقا توانمندی آنها برداشته خواهد شد، چرا که توسعه فضای مناسب سازی شده وقابل استفاده برای جامعه هدف بهزیستی زیر بنای دست یابی جامعه هدف به توانمندی پایدار خواهد بود.


 علی رحیمی راد، شهردار منطقه ۲ کرمان نیز در این نشست با تقدیر از خدمات ارزنده مجموعه بهزیستی به اقشار نیازمند جامعه وبه ویژه افراد دارای معلولیت بر لزوم گسترش همکاری‌های فی مابین تاکید کرد.

 وی همچنین برای گسترش همکاری‌ها وپیشبرد بهتر بحث مناسب سازی در محدوده فعالیت شهرداری منطقه ۲ اعلام آمادگی کرد.

برچسب ها: شهرداری ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار