سخنگوی شرکت راه آهن گفت: با توجه به افزایش چشمگیر تقاضا بخش عمده‌ای از بلیت‌های فوق‌العاده مشهد در همان دقایق اولیه به اتمام رسید.

جلال مختاری سخنگوی شرکت راه آهن جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران بیان اینکه روزانه ۸۰ رام قطار از شهر‌های مختلف به مقصد مشهد داریم گفت: شب گذشته پیش فروش فوق العاده قطار‌های مشهد را عرضه کردیم که این تعداد نیمی از قطار‌های روزانه را شامل می شد به طوری که ۴۰ رام قطار برای مسیر مشهد عرضه کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به تقاضای بلیت قطار در ایام پایانی ماه صفر شرکت راه آهن از تمامی ظرفیت‌های خود برای پاسخگویی به نیاز مسافران استفاده کرده است، اما به دلیل تقاضای بسیار بالای بلیت به ویژه برای مشهد فروش بلیت  ۴۰ رام قطار در همان دقایق اولیه به اتمام رسید.

مختاری با بیان اینکه به هیچ عنوان امکان خرید بلیت قطار از سوی دلالان و سوداگران در این ایام وجود ندارد گفت: برای خرید بلیت قطار تقریبا ۱۰ تا ۱۵ سکوی اینترنتی وجود دارد و با توجه به آنکه از سال گذشته به هیچ عنوان امکان ورود مسافر غیر هم نام با بلیت وجود ندارد بنابراین میزان ورود سوداگران و دلالان به بحث بلیت قطار کاهش چشمگیری یافته است.

بیلت قطار مشهد

خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: بلیت قطار ، نرخ بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار