کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۸۵ درصد بازار به عبارتی ۶۶۷ نماد در محدوده مثبت و ۱۵ درصد بازار یعنی ۱۱۰ نماد در بازه منفی به کار خود پایان دادند.

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۱۱ شهریورماه بازار سرمایه روندی مثبت را سپری کرد به طوری که شاخص کل بورس به ارتفاع ۲ میلیون و ۹۸ هزار واحدی رسید شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۵ هزار و ۷۷۸ واحد در ارتفاع ۶۵۴ هزار و ۵۰ واحدی ایستاد. حجم معاملات امروز ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملات ۲ هزار و ۶۸۵ میلیارد تومان ثبت شد و در نهایت هم ۸۳۹ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: امروز ۸۵ درصد بازار به عبارتی ۶۶۷ نماد در محدوده مثبت و ۱۵ درصد بازار یعنی ۱۱۰ نماد در بازه منفی به کار خود پایان دادند.

او در خصوص میزان ورود و خروج نقدینگی از صنعت هم اظهار کرد: بیشترین میزان ورودی را صندوق‌های سهامی و بیشترین خروج نقدینگی را صندوق‌های بادرآمد ثابت به خود اختصاص دادند امروز بعد از اظهارات وزیر اقتصاد در خصوص بازار سرمایه و بازگشت اعتماد به این بازار شاهد روند مثبت در بازار سرمایه بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار