سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مجوز ۲۸۰ پرواز فوق با توجه به دهه پایانی ماه صفر صادر شده که شرکت های هواپیمایی اقدام به جابه‌جایی مسافران کنند.

جعفر يازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر مجوز پروازهای فوق العاده برای پروازهای مشهد را سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت های هواپیمایی ارائه کرده است گفت: تمامی شرکت های هواپیمایی موظف هستند براساس نرخ های که بعد از آزاد سازی توافق شده را به مسافران ارائه کنند و در این زمینه هم نظارت ها از سوی سازمان هواپیمایی کشوری بر فروش تمامی بلیت ها وجود دارد.

وی افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو برای دهه پایانی ماه صفر برنامه ریزی بیش از ۱۵۰۰ پرواز به مشهد مقدس ظرف ده روز در نظر گرفته شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: برای دهه آخر ماه صفر از تاریخ ۷ تا ۱۶ شهریور، توسط ۲۱ شرکت هواپیمایی از ۳۳ فرودگاه کشور، ۱۵۰۵ پرواز برای جابه‌جایی مسافران برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد:از این تعداد، ۱۲۲۵ پرواز برنامه ای و ۲۸۰ پرواز فوق العاده به مقصد مشهد مقدس برنامه ریزی شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در این بازه زمانی نرخ ها افزایش نخواهد یافت، تصریح کرد: نرخ بلیت در این بازه زمانی برمبنای قیمت هایی است که توسط شرکت های هواپیمایی اعلام شده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار