سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند موبایل‌قاپان سابقه‌دار خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ رسول بهرامی، سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: یکی از شهروندان به کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه مراجعه کرد و اظهار داشت یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۳ ترک، از وی زورگیری کرده و گوشی وی را به سرقت برده است.

وی گفت: پس از اعزام به محل و بازبینی دوربین‌های مداربسته، هویت و مخفیگاه متهمان شناسایی شد. این مقام انتظامی ادامه داد: عوامل کلانتری پس از اخذ دستور قضایی به محل مخفیگاه متهمان اعزام شدند و طی یک عملیات ضربتی متهمان را داخل مخفیگاه خود زمین‌گیر و دستگیر کردند.

سر کلانتر ششم پلیس پایتخت ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان، تعداد سه دستگاه تلفن همراه سرقتی که به تازگی سرقت کرده بودند به همراه ۴ قبضه سلاح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان ۲۰ تا ۲۲ ساله دارای سوابق متعدد سرقت بوده و به جرم خود مبنی بر موبایل‌قاپی از شهروندان و ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

سرهنگ بهرامی خاطرنشان کرد: تا کنون تعداد ۱۰ نفر از مال‌باختگان شناسایی و در این خصوص پرونده تشکیل شده و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار