نماینده مردم شاهین شهر گفت: دولت توزیع امکانات کشور را به نحوی انجام دهد که عدالت زیر پا گذاشته نشود.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه توجه دولتمردان به فرمایشات رهبری  پیشرفت کشور و ارتقا عموم جامعه را به دنبال دارد، اظهار کرد: با توجه به اقبالی که مردم نسبت به آقای پزشکیان نشان دادند رهبر انقلاب نیز کمک کردند تا دولت رئیس جمهور منتخب هرچه زودتر شکل بگیرد و او بتواند نیازهای کشور و مردم را با برنامه‌ریزی منسجم به سرانجام برساند. 

مردم انتظار دارند رفتاری مساوی از دولتمردان ببینند

حاجی دلیگانی با بیان اینکه یکی از نکات مورد تاکید رهبر انقلاب  مبحث پیوست عدالت است، افزود: البته رئیس جمهور منتخب نیز در دوران رقابت‌های انتخاباتی تاکید زیادی بر اجرای عدالت داشت و بنابراین انتظار می‌رود اکنون که زمام امور اجرایی کشور را به دست دارد در هر تصمیمی که می‌گیرد با عدالت رفتار کند؛ به عنوان مثال اگر در شهری قطعی چند ساعته برق رخ می‌دهد باید در همه نقاط آن به یک شکل باشد، چرا که مردم انتظار دارند رفتاری مساوی از دولتمردان ببینند. 

حاجی دلیگانی با بیان اینکه رهبر انقلاب دولتمردان را به اجتناب از اموری که باعث ایجاد فاصله و شکاف طبقاتی می‌شود مکلف کردند، افزود: به نظر می‌رسد که دولت چهاردهم باید در تصمیمات خود این مسئله را به صورت جدی در نظر بگیرد و توزیع امکانات ویارانه‌ها را به نحوی در دستور کار قرار دهد که عدالت زیر پا گذاشته نشود.

دیپلماسی فعال نتایج عزتمندانه‌ای برای کشور دارد

نماینده مردم شاهین شهر با اشاره به توصیه معظم له درباره سیاست خارجی خطاب به دولتمردان گفت: هر کجا که ما گام‌های خود را در عرصه بین‌الملل استوار و محکم‌تر برداشتیم، غربی‌ها بودند که خواستند خود را با ما هماهنگ کنند و هر وقت منفعلانه عمل کردیم برعکس این مسئله رخ داد، لذا به کارگیری یک دیپلماسی فعال می‌تواند آثار مثبت و عزتمندانه ای را برای کشور به همراه داشته باشد.

خبرنگار: فاطمه سیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
فاصله طبقاتی یه چیز طبیعیه و کسی نمیتونه جلوشو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
اجازه گران فروشی بلیت هواپیما در مسیر مشهد را نمی‌دهیم
نرخ مصوب بلیت مسیر مشهد با توجه به افزایش تقاضا در این ایام ۲میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و باز هم غیر قانونی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
اجازه گران فروشی بلیت هواپیما در مسیر مشهد را نمی‌دهیم/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است و این در حالی است که فروشی بلیت هواپیما تمام شهر های در سراسر کشور 1 الی 3 میلیون تومان گران شده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
جناب آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر
از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات بیش از 999 هزار بار در رسانه ها اعتراض کرده ایم ولی اما متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و... هیچ کاری و اقدامی نکردند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
برای شکایت به کجا مراجعه کنم قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود. قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
تا
۰۹:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
فاصله طبقاتی در زمان دولت رییسی بود که با قطع وامها مردم رو مجبور به گرفتن پول بهره از اشخاصی کرد که با درصدهای بالا وجه رو به مردم دادند و قدرت بیشتری کرفتند .
آخرین اخبار