سردار حسن زاده از برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر (ص) از میدان هفت‌تیر تا میدان ولیعصر (عج‌الله) تهران خبر داد.

سردار حسن حسن‌زاده ضمن گرامیداشت هفته وحدت، گفت: مردم تهران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام همواره پیشتاز گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی و ملی بوده‌اند و به خصوص در چندسال اخیر با نمایش زیبای حضور میلیونی خود در مراسم‌های مختلف تصویر ماندگاری از همدلی و عشق به مظاهر اسلامی به جا گذاشته‌اند که مایه افتخار است.

وی اعلام کرد: در همین راستا چند سالی‌ست که سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) را در تهران با حضور پرشور مردم و تجمع در میدان ولی عصر (عج الله) جشن می‌گیریم و بنا داریم امسال هم جمعه شب ۳۰ شهریورماه در شب میلاد حضرت رسول از میدان هفت‌تیر تا میدان ولی‌عصر را با کمک مردم و گروه‌های جهادی به صورت ویژه آذین‌بندی کرده و جشن و راهپیمایی برگزار کنیم.

فرمانده سپاه تهران گفت: این جشن با برپایی غرفه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی مختلف همراه خواهد بود و مواکب متعدد امور پذیرایی، فرهنگی و خدمات رسانی به کودکان و بزرگسالان را انجام خواهند داد.

سردار حسن‌زاده اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که مثل سال‌های قبل استقبال گسترده‌ای از این جشن که تاکید مجدد بر وحدت‌مسلمین است انجام خواهد شد، از این رو تمام دستگاه‌های مسئول آماده هستند تا این رخداد مبارک به خوبی و توام با شادی و معرفت به انجام‌برسد.

وی ساعت برگزاری این برنامه را از ۱۷ تا ۲۱ جمعه ۳۰ شهریور اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار