سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: بنا بر فرمایش رهبر انقلاب نباید در حوزه سیاست خارجی معطل بیگانگان بمانیم.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب خطاب به اعضای هیئت دولت اظهار کرد: مهمترین نکته‌ای که باید در این دیدار به آن اشاره کرد این است که رهبر انقلاب فرمودند که تنها تعدادی از اعضای کابینه را تایید و‌ یا بر آنها تاکید کردند و عده دیگری را نیز نمی‌شناختند لذا علی رغم موضع‌گیری ها، رهبر انقلاب به درستی موضوع را تبیین کردند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب به درستی نقشه راه دولت را مشخص کردند، افزود: بر این اساس دولتمردان نباید روحیه مردمی خود را از دست بدهند و باید برای حل مشکلات به میان آنان بروند.

سلیمی تصریح کرد: رهبر انقلاب توصیه موکدی بر کنترل فضای مجازی داشتند، چرا که این موضوع اهمیت بسزایی دارد و همانطور که در اخبار چند روز گذشته مبنی بر دستگیری رئیس پیام رسان تلگرام دیدیم این مسئله برای همه کشورها اهمیت دارد و لذا نباید اجازه داد که بحث‌های بیهوده دولت را از نظارت بر این فضای مهم باز دارد، البته لازم است که فیلترینگ رفع شود اما نباید فضای مجازی را به حال خود رها کرد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که در حوزه سیاست خارجی نباید معطل دیگران بمانیم. البته تعامل لازم است اما نباید کشور را لنگ گذاشت، اما متاسفانه این اتفاق در دوران دولت‌های یازدهم و دوازدهم افتاد و امیدواریم که این مسائل در دولت آقای پزشکیان رقم نخورد.

وی ادامه داد: معظم له همچنین  توصیه‌های مشخصی در مورد اهمیت فرزندآوری بیان کردند، چرا که پیر شدن جمعیت مسئله‌ای نیست که بتوانیم به راحتی از کنار آن عبور کنیم و اگر خواهان آینده روشنی هستیم باید این مسئله را جدی بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
غرب از 28 مرداد ماه سال 1332 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دشمن درجه یک ملت ایران بوده است.
غرب از سال 1357 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
مجلس شورای اسلامی متأسفانه از سال 1359 تاکنون به تعهدات خود در قبال ایثارگران به‌خوبی عمل نکرده‌است چرا؟ با تشکر پیغام شما ثبت گردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
امروز ‌شنبه 10 شهریور 1403 هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال 1401 تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!
Iran (Islamic Republic of)
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
۰۷:۳۴ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
درآمد شرکت مخابرات به جیب کسانی می‌رود؟ شرکت مخابرات بابت چه ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت پرداخته است و این در حالی است که متأسفانه دولت ثابت کرد و نشان داد دشمن واقعی کارکنان رسمی و هم بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور بوده است.
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
اگر تصمیم بر برکناری مدیر شرکت مخابرات بر عهده سهامداران آن است سوال اینجاست پس چرا از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری و اقدامی نکردند و نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
چرا مصوبه پرداخت ۳ میلیون تومان علی الحساب متناسب سازی به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت نشده است؟
۰۷:۲۵ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
چرا مصوبه پرداخت ۳ میلیون تومان علی الحساب متناسب سازی به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت نشده است؟
مبلغ یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است چرا؟
آخرین اخبار