فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، از کشف مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری سوداگران مرگ خبر داد.

سردار رضا بنی اسدی‌فر، فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا اظهار داشت: همکاران بنده در معاونت مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، از بارگیری مواد مخدر داخل قطار باری در سوزن خروجی اسکله شهید رجایی و انتقال به یکی از استان‌های مرکزی کشور مطلع شدند.

وی ادامه داد: با شناسایی افراد مرتبط با قطار از جمله رئیس قطار و لوکوموتیوران و بررسی بارنامه‌های واگن‌های متصل جهت مشخص شدن خط سیر و مقصد تخلیه بار و با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی، این مأموریت در دستور کار معاونت مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن کشور قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تدابیر حاصله برای متوقف کردن این قطار، گفت: در نهایت قطار باری مورد نظر در ایستگاه کاشان متوقف و به منظور پیشگیری از درز اطلاعاتی و عدم ایجاد حساسیت در خصوص رصد کانتینر‌های باری مورد نظر، طرح پلیسی توسط مأموران پلیس راه آهن کاشان اجرا شد.

سردار بنی اسدی‌فر اظهار داشت: پس از بررسی ۵۶ کانتینر این قطار باری، در کانتینر انتهایی ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک متهم که داخل کانتینر مخفی شده بود را به همراه یک دستگاه GPS شناسایی و دستگیر کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در عملیات دیگری همکاران بنده در معاونت مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن تهران با اقدامات فنی پلیسی از حمل مواد مخدر توسط شخصی به هویت معلوم مطلع شدند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا افزود: مأموران با استفاده از اشرافیت اطلاعاتی به یکی از مسافران قطار مسیر زاهدان به تهران مظنون شدند و با رعایت حقوق شهروندی نسبت به هدایت این مسافر به گیت بازرسی اقدام کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارکنان این پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی و بازرسی کامل وسایل همراه مسافر دستگیر شده مقدار ۲۰ کیلو و ۴۱۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای داخل چمدان وی جاساز شده بود، کشف کردند.

سردار بنی اسدی‌فر تصریح کرد: برای متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه پرونده قضایی تشکیل شد و موضوع تحت رسیدگی می‌باشد.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا در پایان بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان تأکید و خاطرنشان کرد: پلیس راه آهن کشور آماده دریافت هرگونه گزارش مردمی در این رابطه است و هموطنان عزیز می‌توانند از طریق تلفن ۵۵۱۲۳۰۰۰-۰۲۱ و تماس با مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه آهن کشور اخبار خود را منعکس کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار