رئیس کل دادگستری استان تهران از احیا و بازگشت به تولید یک واحد صنعتی در زمینه تولید صنایع و محصولات چینی با مساعدت ویژه قضایی پس از شش سال خبر داد.

علی القاصی از احیا و بازگشت به تولید یک واحد صنعتی در زمینه تولید صنایع و محصولات چینی با مساعدت ویژه قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: شرکت چینی اسپیدار (بن سای) با موضوع فعالیت تولید در زمینه صنایع و محصولات چینی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۸ به‌طور کامل تعطیل و ورشکسته شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت به جهت عدم ایفای تعهدات مالی در روند فعالیت خود با مشکل مواجه شده بود که در نهایت شرکت یاد شده ورشکسته شناخته شد.

وی خاطرنشان کرد: با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل شد و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

القاصی ضمن اشاره به خروج از ورشکستگی واحد تولیدی مذکور با مساعدت ویژه قضایی اذعان کرد: خوشبختانه این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۲۰۰ نفر نیروی کار به صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به‌طور کامل تحویل مالک شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پایان از استمرار حمایت‌های قضایی از فعالیت‌های مشروع واحد‌های تولیدی و صنعتی در چارچوب وظایف قانونی عدلیه و قوانین و مقررات خبر داد و گفت: مجموعه قضایی استان تهران به‌منظور تحقق مطلوب هدف یاد شده از دو بازوی توانمند خود اعم از ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اداره تصفیه امور ورشکستگی نهایت استفاده را خواهد کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار