معاون هماهنگی شهرداری در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های من شهردارم از تحقق بیش از ۵۰ درصد پروژه‌های طرح من شهردارم ۲ در مناطق ۲۲ گانه تهران خبر داد.

نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های من شهردارم مستمر مناطق ۲، ۳، ۱۷، ۱۸ با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری با همراهی سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق برگزار شد.

عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق ضمن تقدیر از زحمات مناطق در برگزاری مراسم اربعین سید و سالار شهیدان بر ضرورت تکمیل پروژه‌های طرح من شهردارم ۲ تا پایان شهریور ماه تأکید و افزود؛ طبق زمان بندی صورت گرفته تا پایان شهریور ماه سال جاری هیچ گونه پروژه‌ی آغاز نشده و غیر فعال در مناطق ۲۲ گانه نباید موجود باشد و همه‌ی پیگیری‌ها و بررسی موارد خاص در این خصوص صورت گرفته است. وی افزود؛ برنامه ریزی بیش از ۹۰ درصد پروژه‌های من شهردارم ۲ مستمر تا پایان شهریور به پایان می‌رسد.

شعبانی در ادامه ضرورت ارتقاء وضعیت کیفی پروژه‌های من شهردارم ۲ را از مواردی دانست که در سال ۱۴۰۳ با توجه به دومین سال اجرای این طرح باید بصورت ویژه و خاص مورد پیگیری و مدنظر مناطق ۲۲ گانه قرار گیرد. معاون هماهنگی و امور مناطق در ادامه لزوم رسیدگی جدی مناطق به وضعیت پروژه‌های احداثی را خواستار شد.

نیمی از پروژه‌های من شهردارم ۲ به اتمام رسید

سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق در ادامه این نشست ضمن ارائه گزارشی مجمل از میزان تحقق پروژه‌های طرح من شهردارم ۲ با توجه به اطلاعات سامانه‌های تخصصی موجود بویژه سامانه کنترل پروژه و بررسی میدانی وضعیت پروژه‌های محقق شده بر لزوم اتمام پروژه‌های این طرح طبق برنامه زمان بندی تأکید کرد. 

در خاتمه این نشست شهرداران مناطق ۲، ۳، ۱۷، ۱۸ ضمن ارائه گزارش از وضعیت پروژه‌های من شهردارم ۲ از اتمام حداکثری این پروژه‌ها تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۳ خبر دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۳
کارکنان شهرداری های ایران جزو قلدرترین انسانها رو کره زمین هس
ک فقط حقوق کلانی میگیرن
آخرین اخبار