سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حادثه مرگبار در جاده مهران خبر داد و گفت: ۶ نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حوالی ظهر امروز در محدوده مهران به سمت کرمانشاه حوالی شهرستان حُمیر یک تصادف رخ داده بود.

وی افزود: همکاران ما در آتش‌نشانی تهران که در پایانه برکت مرز مهران در ایام اربعین مستقر بودند پس از خاتمه ماموریت‌شان محل را به قصد تهران ترک کرده بودند و در این مسیر در حال برگشت بودند که با یک صحنه تصادف شدید مواجه می‌شوند، به این صورت که دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودرو سواری رانا با هم برخورد می‌کنند که علت و چگونگی حادثه توسط عوامل پلیس راهور قطعاً بررسی خواهد شد.

وی گفت: بلافاصله آتش‌نشانان خودرو‌های خودشان را در محل امنی متوقف می‌کنند و مشغول عملیات می‌شوند، داخل خودرو رانا ۵ نفر از جمله دو آقا دو خانم و یک دختر بچه حضور داشتند که خودرو بر اثر این تصادف آسیب‌های شدیدی دیده بود و به همین دلیل قطعات خودرو را برش دادند.

وی گفت: عوامل هلال احمر، عوامل اورژانس و راهور همه در محل حاضر شدند و با کمک دوستان عملیات را ادامه دادند، اما متاسفانه هر پنج نفر که داخل این خودرو بودند به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: راننده یکی از اتوبوس‌ها پشت فرمان محبوس بود که وی هم خارج کردند و مشخص شد راننده اتوبوس هم متاسفانه جان خود را از دست داده است.

وی گفت: تعداد فوتی‌ها در این حادثه به ۶ نفر رسید و اتوبوس دیگر هم که مسافر داشت و از مرز مهران در مسیر بود، راننده‌اش پشت فرمان محبوس شده بود، اما دچار مصدومیت شده بود که آتش‌نشانان عملیات رهاسازی این فرد را آغاز و از آن وضعیت خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی گفت: حدود ۲۵ تا ۳۰ مسافر هم داخل اتوبوس حضور داشتند که وضعیت عمومی آنها بد نبود، اما خب دچار یک مصدومیت‌های سطحی و دچار ترس و شوک زدگی شده بودند.

ملکی اظهار کرد: این افراد هم برای چکاپ کامل تحویل اورژانس شدند که مورد بررسی عوامل اورژانس قرار بگیرند.

برچسب ها: تصادف ، ایلام ، مهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار